Lovitură de palat eşuată la PNŢCD

Ceea ce se anunţa o nouă dispută în războiul dintre taberele din PNŢCD a fost evitată de Aurelian Pavelescu.

Biroul Naţional de Conducere al PNŢCD-ului, văzut de contestatarii lui Pavelescu ca o şansă de a prelua conducerea partidului, nu a fost ţinut în sediul central al partidului din Piaţa Rosetti. Motivaţia oferită de preşedintele Pavelescu pentru mutarea BNC-ului este lipsa căldurii în sediu.

Câteva zeci de membri ai partidului istoric s-au strâns totuşi în faţa sediului, cu speranţa de a apuca să conteste legitimitatea lui Pavelescu. Contestatarii doreau organizarea unui congres de unificare a diferitelor facţiuni. Accesul în sediu le-a fost interzis de către portar, din ordinul lui Pavelescu. În urma scandalului, un echipaj de poliţie a venit la faţa locului, aceştia amedând portarul pentru că nici lor nu le-a fost permis accesul în interior.

Unul dintre membrii PNŢCD care contestă legitimitatea lui Aurelian Pavelescu este preşedintele interimar al filialei sectorului 5 Bucureşti, Ene Viorel.

“Împreună cu alţi colegi, am venit la sediul central din strada Rosetti cu scopul de a participa la şedinţa Biroului Naţional de Conducere. Am fost anunţaţi că şedinţa va avea loc la ora 10.00, dar am avut surpriza, în momentul în care am ajuns aici, că nu suntem lăsaţi să intrăm în propriul sediu. Mai mult, în momentul în care am ajuns aici, am aflat că Pavelescu a anunţat şedinţa BNC într-o altă locaţie, necunoscută nouă. Se pare că Pavelescu a aflat de faptul că adevăraţii membrii PNŢCD îi contestă legitimitatea şi că nu mai reprezintă acest partid”, a declarat Viorel Ene .

Membrii PNŢCD prezenţi duminică dimineaţa în faţa sediului doreau să conteste legitimitatea lui Aurelian Pavelescu, dorind în plus organizarea unui congres prin care să fie aleasă o nouă conducere.

“Doream să anunţăm un congres naţional la care să participe toate aripile şi aripioarele PNŢCD-ului. La acest congres am vrea să se aleagă o nouă conducere, dar alegerile să se facă prin vot uninominal şi nu pe liste, aşa cum s-a procedat până acum”, a completat Viorel Ene.

Dacă voi nu mă vreţi, nici eu nu vă vreu

Contestat de protestatari, Pavelescu le răpunde cu aceeaşi monedă. În necunoştinţă de cauză, Pavelescu a declarat că cei aşa zişi contestatari ai săi nu mai sunt membri PNŢCD.

“Nu erau membri PNŢCD. De fapt nici nu ştiu cine a fost prezent acolo. I-am dat afară din partid”, a declarat Pavelescu.

Aurelian Pavelescu a explicat şi de ce a luat hotărârea, de ultim moment, de a schimba locaţia  şedinţei BNC. “Nu ne merg caloriferele”, ne-a explicat liderul contestat al ţărăniştilor.

Din sursele neoficiale, la şedinţa BNC a PNŢCD au luat parte mai puţin de jumătate din membrii biroului, chiar dacă Pavelescu a declarat-o legală.

Una din principalele nemulţumiri ale membrilor PNŢCD este şi faptul că niciun candidat al acestui partid nu a ajuns parlamentar după alegerile din 9 decembrie, senatorul Valeriu Todiraşcu şi deputatul Ioan Mihăilă aparţinând altor formaţiuni din jurul PD-L.

Preluat de pe Alfa News

Etichete: ,


