Rodica Coposu: Ion Diaconescu era un om optimist, cu mintea clară până în ultima clipă

Sora fostului lider PNTCD Corneliu Coposu Rodica Coposu evoca figura lui Ion Diaconescu, marele taranist disparut marti. L-am cunoscut mai bine in 1962 cand a fost adus in domiciliu obligatoriu unde era si fratele meu. Imi amintesc ca era un om deosebit de optimist, foarte simpatic, cu o conversatie usoara. Dupa ce s-a terminat domiciliul obligatori, ne facea vizite regulate, discutau politica. L-am revazut dupa 1990, cand si el, si Corneliu erau foarte ocupati cu activitatea la partid. L-am revazut si dupa moartea lui Cornel, mintea lui era extrem de clara isi mentinuse o nota de optimism. Stiu ca a suferit foarte mult in ultima perioada din cauza dezmembrarii PNTCD. Cred ca a plecat cu credinta cu PNTCD se va reface. Nici el, nici fratele nostru, niciunul din ei nu povesteau prin ce au trecut. Si Diaconescu trecea asa usor peste anii de puscarie, desi au suferit foarte mult. Dumnezeu sa-l odihneasca!”, a declarat la Realitatea TV. Ion Diaconescu a murit marti. Avea 94 de ani

Realitatea.net

Etichete: ,


