Aniversare – Partidul Naţional Ţărănesc la 85 de ani

De ce sunt ţărănist:

Sunt taranist:
Pentru că îi cunosc istoria, începând cu perioada rezistenţei româneşti din Transilvania, de înainte de 1918. Pentru că este parte din trecutul acestei ţări şi pentru că nu aş suporta să îl văd dispărut.
Pentru că îi respect martirii şi eroii, pentru că le cunosc suferinţa şi contribuţia la construcţia fizică şi spirituală a acestei ţări. Pentru că după revoluţie am fost con…temporan cu oameni precum Corneliu Coposu, Constantin Ticu Dumitrescu, etc.
Pentru că PNŢCD este cu adevărat anticomunist şi a susţinut consecvent legea lustraţiei ca regulă de bun simţ în politica post-decembristă. Pentru că a cerut mereu asistenţă pentru victimele comunismului.
Pentru că sunt ataşat de acest partid încă din anii 90 când aveam 12 ani şi îmi cumpăram „Dreptatea” din banii de buzunar. Pentru că face parte din copilăria mea.
Pentru că sunt naţionalist şi mă regăsesc în naţionalismul luminat al PNŢCD.
Pentru că sunt monarhist iar PNŢCD are o atitudine pro-monarhică directă şi clară.

Josho Adrian Cârlea

 

Etichete: , ,

2 răspunsuri to “Aniversare – Partidul Naţional Ţărănesc la 85 de ani”

  1. Stoica Alexandru Says:

    Va Urez tuturor colegilor mei din tara un calduros la multi ani si sa ne regasim cu bn la urm congres

  2. stoicarodica2010 Says:

    LA MULTI ANI PNTCD !

Comentariile sunt închise.


