PNŢCD, aripa Aurelian Pavelescu, va organiza un congres extraordinar în 17 septembrie

Partidul Naţional Ţărănesc Creştin Democrat (PNŢCD), aripa Aurelian Pavelescu, va organiza un congres extraordinar pe 17 septembrie a.c. în care va fi aleasă o nouă conducere a formaţiunii şi se va stabili strategia pentru alegerile din 2012, s-a stabilit într-o reuniune a Comitetului de Conducere al partidului organizată sâmbătă.

La şedinţă a fost prezent şi fostul premier Radu Vasile, care a anunţat că intenţionează să candideze în septembrie pentru funcţia de preşedinte al partidului, însă decizia în acest sens este încă ‘în analiză’. Aurelian Pavelescu a arătat că susţine candidatura acestuia pentru că reprezintă ‘cea mai bună soluţie pentru viitorul şi credibilitatea PNŢCD’.

Totodată, în cadrul şedinţei s-a votat anularea ‘aşa-zisului congres nestatutar şi nelegal’, organizat pe 18 iunie a.c. de aripa Victor Ciorbea. Aurelian Pavelescu a ţinut să sublinieze că înregistrarea şi validarea unei noi conduceri a partidului trebuie făcută prin justiţie, iar aripa Ciorbea nici nu a întreprins demersurile necesare în acest sens. El a arătat că regretă că aripa Ciorbea a reuşit ‘manipularea’ lui Ion Diaconescu şi a surorilor Coposu, prezenţi la reuniunea de pe 18 iunie.

De asemenea, Pavelescu a anunţat şi că au revenit în cadrul formaţiunii cea mai mare parte a filialelor aripei Eugen Moescu, care a plecat în SUA, iar unificarea cu aripa Ciorbea nu se va face decât legal.

‘Partidul e aici. Noi avem sediul central, ştampila partidului, iar procesele pe care le avem pentru a păstra integritatea partidului nu avem cum să le pierdem. Partidul nu este o persoană, este o instituţie de drept juridic, iar unificarea nu se poate face decât instituţional, prin respectarea legii’, a subliniat Aurelian Pavelescu, care a adăugat că nu s-a putut dialoga cu cei din aripa lui Victor Ciorbea, în condiţiile în care aceştia susţin că ei reprezintă partidul, în virtutea activităţii lor din anii ’90, iar cei care nu sunt de acord ‘să plece acasă’.

Pentru congresul din septembrie s-a stabilit ca numărul delegaţilor să fie de 1.000, Pavelescu menţionând că este necesară o participare mai numeroasă decât la congresul aripii Ciorbea.

‘Nu voi face niciun pas înapoi, nu voi face niciun pas înapoi juridic, nici cu Ciorbea, nici cu Radu Sârbu, nici cu Gheorghe Ciuhandu. Dacă vor vrea să participe la congresul nostru, le voi adresa o invitaţie cum am mai făcut-o. Ei ştiu foarte bine ce fac, merg pe ideea că partidul ori e al lor, ori moare odată cu ei (…) Ciorbea a adus oamenii în sală pe telefoane, a făcut o poză, s-a văzut ales preşedinte, iar apoi a uitat de toţi. Congresul nostru va fi bine organizat, cu o imagine bună’, a mai spus Aurescu.

Radu Vasile a ţinut să amintească în discursul său că are un diagnostic de cancer şi, deşi ar trebui să îşi vadă de viaţă şi sănătate, a acceptat discuţia privind candidatura sa pentru că datorită PNŢCD a fost premier şi parlamentar.

‘Acum nu mai doresc să fiu parlamentar, nici prim-ministru (…) Vreau doar să ajut acest partid să pătrundă dincolo de pragul de 5%. Cu Ciorbea şi Sârbu nu se ajunge la 2%, vă dau scris pentru asta’, a spus Radu Vasile. Pe de altă parte, el a subliniat că va candida la conducerea partidului numai dacă se va convinge că va fi rezolvată problema organizării partidului.

‘Nu am chef să mai accept puncte de vedere vetuste (…) Sunt de acord să facem unificarea sau reconcilierea, cum vreţi să îi spuneţi. Dar trebuie disciplină şi autoritate, trebuie rezolvată problema asta’, a afirmat el, exprimându-şi nemulţumirea că unii lideri de filiale prezenţi participă şi la reuniunile aripii Ciorbea. El a adăugat că un alt principiu peste care nu va trece este că PNŢCD, ca partid de centru-dreapta, nu trebuie să facă alianţă cu stânga.

La începutul reuniunii a fost prezent şi fostul preşedinte, Marian Miluţ, care le-a cerut ţărăniştilor să accepte conducerea lui Radu Vasile şi să se organizeze în vederea alegerilor din 2012 pentru a profita cât mai mult de culoarul de centru-dreapta care în prezent este liber, PDL neavând cum ‘să mai iasă în stradă, printre oameni’. Miluţ a subliniat că o mai bună organizare este singura condiţie pe care o pune ca să ‘dea drumul la bani’ şi să aibă grijă ca facturile de la sediul central să fie plătite şi să fie electricitate şi căldură pentru a se putea desfăşura activitatea de partid.

Unii dintre membrii din teritoriu prezenţi la reuniune, exasperaţi de situaţia din partid şi de rezultatele nefaste ale luptelor interne din ultimii ani, comentau, la finalul reuniunii, că la sediul din Piaţa Rosetti utilităţile sunt neplătite de mai bine de şase luni, iar preşedintele Aurelian Pavelescu, deşi are cheia şi ştampila partidului, nici nu mai poate intra în clădire din cauza teancului de facturi băgate pe sub uşă.

AGERPRES

Anunțuri

Etichete:

101 răspunsuri to “PNŢCD, aripa Aurelian Pavelescu, va organiza un congres extraordinar în 17 septembrie”

  1. Marius Says:

    care filiale ale lui Moiescu?…acolo in sediul central nu ai lumina sa mergi la buda si ei vreau ca sa conduca acest partid .Si Eugen Moiescu este in tara , dar ca de obicei , Pavelescu se pricepe la dezinformare

    • taranist pragmatic Says:

      Apropo, ce face Dl Moiescu in tara?

      • Marius Says:

        asteapta data de 14 iulie , ca dupa aceea sa poata intra in sediul central , ca sa se uite cum il scot portarei afara pe Pavelescu:)

  2. Dedea Says:

    nu-i problema ,din gruparea Moiescu au tradat patru cascati care au interese de afaceri prin zona …si Pavelescu a mai anuntat anul acesta doua congrese si le-a anulat in ultima saptamana premergatoare congreselor, astau nu-i om serios …dar oricum va fi scos din sediul central cat de curand.

    • taranist pragmatic Says:

      Sediul central costa cam 8-9000 lei pe luna (chirie si utilitati).Va rugam insistent sa solicitati spatiu, cu cerere scrisa postata chiar pe blog, vom gasi o solutie! Contra cost binenteles!
      Apropo, mai este sediul istoric, acolo nu va intereseaza sa aveti un spatiu? Se percepe chirie la nivelul impozitului pe cladire! Indrazniti!

      • taranist pragmatic Says:

        Si fiindca tot a venit vorba de sedii, poate sa ne raspunda Dl Ion Diaconescu , care a avut cele mai mari functii in guvernarea CDR, de ce sediul istoric PNTCD este o ruina?
        Domnilor taranisti asta e PNTCD – ul lui ION DIACONESCU si al lui CIUHANDU . Ruine si balarii! Daca nu aveam sansa ca MP MIlut sa fie in fruntea PNTCD , nu reuseam nici sa revendicam sediul istoric din Clemanceu(pentru cei care nu cunosc ,ION DIaconescu a renovat multe sedii, dar nu pentru PNTCD).
        Singurele stiri din Timisoara despre PNTCD care au razbatut in presa centrala in 2010, au fost invazia de soareci , sobolani din sediul PNTCD Timis si cum cad caramizi din sediu, ce primejduiesc viata pietonilor.
        Astea doua sunt sediile gospodarite de Ion Diaconescu si Ciuhandu, va invit in ele , unde sa desfasurati o laborioasa munca politica.Poftiti!

      • Marius Says:

        vedeti ca Pavelescu a vandut sediul vechi al PNTCD si numai el stie ce a facut cu bani pe care i-a luat pe el…de aceea se tine cu dinti de functie ca a facut un lucru de care multi taranisti nu-l stiu…si oricum este o hotarare judecatoreasca in care este recunoscut congresul din ianuarie…mai este o luna si Pavelescu va fi scos din sediul central in suturi.

  3. marian Says:

    Liderul de necontestat al PNTCD este domnul VICTOR CIORBEA.

    • taranist pragmatic Says:

      Sunt sigur ca marian n-o sa-l conteste! Repeta ca un papagal!
      Mariane ia aminte: NIMIC DIN CE SE VEDE , NU ESTE CEEA CE PARE!

  4. Marius Says:

    vezi Mariane ca Ciorbea inca nu a depus la TMB , actele cu privire la congresul vostru din 18.iunie , nu le depune pt ca stie ca nu are rost , asa ca faceti-va alt partid pt ca alta sansa nu aveti.S-au de fapt si un partid de unde sa il infintati ca nu aveti cu cine si cu ce.

  5. Catalin Says:

    Am discutat cu mai multe persoane care au participat la intrunirea lui Pavelescu, desi activeaza in gruparea Moiescu. Mi-au explicat destul de clar ca se duc acolo mai mult din curiozitate si nu au de gand sa treaca in partea cealalta. Chiar si eu am fost invitat la acest CNC tot in felul acesta: nu e nimic oficial, e o intalnire care sa ne apropie in vederea unei reconcilieri, oricine e bine venit. Am ales pana la urma sa nu merg pentru ca stiam ce va urma. Toti cei din grupurile Moiescu si Ciorbea care au fost acolo automat au aparut, trecuti de Pavelescu, pe lista celor care au schimbat partea, CNC-ul a luat decizii „oficiale” mizand pe participarea lor si abuzand de buna lor credinta … La un eventual congres in 17 septembrie, numarul de filiale prezente va fi mai mic decat numarul celor prezente la acest asa-zis CNC. Cat despre domnul Radu Vasile, respect pentru generatia lui, dar partidul trebuie sa promoveze tineri.

  6. Popa Ene Says:

    Pe Pavelescu la lovit lepra PDL-ista si nu se poate scapa de ea,e o gluma comunicatul cu congresul,luatio ca atare, sa auzim numai de bine

  7. Ioan Furtuna Says:

    Participarea numeroasã de la CNC-ul din 9 iulie 2011 este deosebit de frustrantã pentru mini-factiunea khmerilor roshii din PNTCD… i-a tulburat profund pe ciorbisto-iudo-ciuhanzi!!

    • Marius Says:

      d-le Furtuna , am fost la baie la PNTCD si nu a fost apa la closet de tras , curent nu este , am facut pisi pe intuneric …gaze nu sunt, dar noroc ca este vara …ce face marele om politic Pavelescu , Radu Vasile , Milut si mai ales multimilionarul in dolari Orasel …nu pot tine un amarat de sediu , atuncea nu ma mira faptul ca au anulat doua congrese.

  8. Ioan Furtuna Says:

    Marius, khmeri roshii din PNTCD,
    intrebati-l pe Victor Ciorbea si pe iuda-Ciuhandu ce datorii au lãsat la chirie si la utilitãti atunci cãnd au plecat din functie!! Aceste acumulãri de datorii au devenit deja obisnuinte nocive in PNTCD. Mai de actualitate, altceva: te-a amenintat fo’ cineva cã te dã afarã de la CNC-ul din 9 iulie??! Ai fost impiedicat f’un pic sã poti lua chiar si cuvântul? Cei mai speriati de bombe sunt la voi: mocârtzanu’ Balan, oportunistu’ Beuca, web-sirena Daniela, moralistu’ Grabowski, fariseu’ Ion Morariu s.a… Ei n-au curajul si rãspunderea “coabitãrii” in spatiul web si purced la exmatriculãri abuzive imediat ce postezi neconvenabil mini-factiunii roshii… Aceste “expulzãri” conduc la intreruperea comunicãrii si la betonarea zidului despãrtitor dintre adevãratii national-tãrãnisti, apartinând unuia sau altuia dintre “izvoarele (schismele) spirituale” ale fãrâmitatului PNTCD. Pãrerea mea este cã trebuie sã scãpati de acesti paranoici, nu vã sunt deloc utili… sunt la fel ca Ciorbea… infatuati si conflictuali!! Tuturor, vã propun spatii libere de cenzura bolshevickã a celor exemplificati mai sus: free-pntcd@yahoogroups.com, http://nelufurtuna.blogspot.com

    Am postat aici deoarece Barlogul PNTCD s-a imbãtat nitzel… deh, duminicã, cãldurã mare, caniculã, mon sher!
    Astfel rãspund si intrusului iliescian din PNTCD , unul dintre petreusii falsificatori de adunãri morosene, oportunistu’ Ion Beuca!

    • alex Says:

      monsherule, bleagvelescu a luat partidu’ de la biulta fara datorii. ia spune-ne mata noua, cine e de vina ca piticania a creat datorii la partid de peste 1,5 mld lei vechi, dar pe spatele partidului si-a bagat bani muuuuulti in buzunar? si da si tu un raspuns argumentat, cu dovezi, cu documente, nu cu vorbe, atacuri de nebun.

  9. Blog Filmulete Says:

    FRATILOR nimeni nu ne mai face bine daca o tinem tot asa ADICA ne contestam unul pe altu DOMNILOR am ajuns sa cred si varianta asta FRATILOR ca si in acest Partid EXTRA PARLAMENTAR exista OS de ROS altfel nu mai inteleg nimic ceMORALA CRESTINA este in noi unde ne este demnitatea sa nu lasam acest PARTID sa Moara daca noi nu ajungem la un CONSENS ne vor arata alti cu degetu**si va rog sa INTELEGEM cit de AMAR ne va fi ESECUL pacat vom pierde si a doua sansa ca cea din 96** 2000 **nu numai din cauza noastra si a altora ajutati din interior si de NOI*

  10. Manist Says:

    Nu numai impostorii, traseistii, securistii, pupincuristii si nebunii, dar pana si bolnavii de cancer vor sa conduca PNTCD! Este ceva Extraordinar! Ce ii leaga pe unii de PNTCD, incat, si dupa ce l-au jefuit si murdarit moral-politic, in ultimul hal, tot vor sa il mai si silueasca ? Nu s-a gasit nimeni in tot CNC-ul vostru, chiar daca e plin de inclusi-ciudati, numiti nestatutar, sa va bage stampila aia pe gat sau altundeva, ca sa va saturati de facaturi-congrese? Nesimtitilor? Nu va dati seama ca Istoria v-a si marcat ca pe GROPARII PARTIDULUI ? Cei mai mari nemernici politici post-decembristi au reusit sa isi bata joc de un partid demn, istoric! TREBUIE SA EXISTE O PEDEAPSA pentru hotiile si nemerniciile voastre, nu-i asa? Cine raspunde? Unde-i omul cu stampila? V-ati pregatit bilantul? Sa vedeti ce socoteala v-asteapta! Pe fiecare!

  11. Ioan Furtuna Says:

    @Manist
    Halucinatule etnobotanic, unde crezi cã te afli dacã esti alãturi de iuda-Ciuhandu, cel care de 11 ani si-a pus amprenta pe cãderea continuã a PNTCD, culminând cu lucrarea securisticã din 6 marie 2005 (60 ani de la instalarea lu’ Petru Groza – datã aleasã simbolic, anume aniversar!), atunci cãnd a vrut sã steargã chiar si urmele PNTCD-ului, prin disparitia numelui istoric. Dar faptul cã-i stii turnãtori dovediti si drept fosti apparatchiki ai pcr (Apostatu, Globo!) si-acum ii ai colegi de grupuscul, prin santzurile noroioase din preajma PNTCD??!!
    Nemernicule, ‘au nu voi, prin votul vostru, i-ati adus in PNTCD pe Milut si pe Pavelescu?!
    Mai mult, uzati de senilitatea unor bãtrâni, cândva respectabili, pe care-i manipulati… ca sã vã gireze turnãtoriile si trecutul vostru de nemernici bolshevitchi…
    Urlati despre afaceri imobiliare cu sediile partidului dar voi sunteti cei care-ati hotzit sediul de la sectorul 3 prin inginerii ce in curând vã vor bãga la apã…
    Voi vã inhãitati cu fii ucigasilor strãmosilor nostri (ficiorashii de general si de inalti demnitari pcr din PSD) care putrezesc in continuare in morminte neindentificabile iar voi, cu tupeu, arãtati cu degetul spre noi c’am vinde partidul celorlalte iude… cele din PDL!
    In iad cu voi, nemernicilor!

    • barlogulpntcd Says:

      @Ioan Furtuna
      Vă rog să fiți mai decent altfel vom fi nevoiți să ștergem comentariile.

    • alex Says:

      nelutule, ti-a dat pavelescu o cafeluta din avansul luat pe sediul din Clemenceau? nu? ce, zice, ca nu e adevarat?! mai fratica, stie toata tagma notarilor unde a facut si precontractul. mars la gunoi ca nu va intereseaza decat jumuleala si cartoforeala.

      • Ioan Furtuna Says:

        Dacã cunosti notarul care-a fãcut acel precontract poate ne dai detalii sau o copie a acelui hrisov! Eu personal, nu cred… Aurelian este avocat si nu cred c’ar indrãzni asa ceva!
        „Habemus documenta”, sã strigi as vrea…cu precontractul (copie xerox) in mânutzã!
        Altfel, mai rashcheteazã f’o bere-douã… plãsmuitoare de pãcãtoase reverii estivale!

    • alex Says:

      da, nelutule, du-te la biroul notarului public shuster elena mariana si fa-ti singur copii. si rashcheteaza-ti tu cateva palme ca ii pupi in fund exact pe aia pe care-i scuipai cu o luna inainte. specie de golani analfabeti si hoti care v-ati infiltrat sa distrugeti partidul. scopul alora ca tine nu e decat sa se aleaga praful de PNT, dar sa va iasa voua afacerile si comisioanele. de cand te stiu, n-ai facut decat scandal, ai jignit pe cei care nu-ti plateau taxa de bautura, si mai ales ai mintit de se stingea si un vulcan. existenta ta e o greseala si o rusine, iar pentru PNT este o grea incercare sa aiba un cancer ca tine! santajisti si mituitori ce sunteti!

      • Ioan Furtuna Says:

        O iau de bunã… sper ca ieri, când ai ai dat pe goarnã „locu’ faptei”, sã fi consumat mai putine buruieni decât doza-ti zilnicã… vizibil nocivã bostanului tãu cu mintzulicã lisã!
        Mã pun pe treabã… sã verific dacã esti intreg si nu bagi numai baliverne…

  12. Blog Filmulete Says:

    nea FURTUNA opritiva macar azi in memoria marelui Poiet Roman IOAN ALEXANDRU disparut in 2000 departe de TARA lui si la care vreme se implinesc 70 ani de la nasterea lui la care ar trebui toti TARANISTII sa plecam capu si sa aduce un OMAGIU acolo undei inmormintat la MINASTIREA NICULA aproape de ai lui si de ultima DORINTA

    • Ioan Furtuna Says:

      mã rog, totusi informeazã-te, comemorarea-i putin mai târziu, atât a nasterii cât si-a disparitiei lui!

  13. Ioan Furtuna Says:

    @barlogulpntcd:
    Dacã nu-i cu supãrare, unde-i indecenta?! Sau ce cuvinte au fost interzise de Ciorbea&Beuca aici pe blog??!
    Securisti, nemernici, aparatchick, turnãtor, Apostatu, Globo, iad??!
    Mi se pregãteste cumva… ceva??!
    @ Marean:
    N-am inteles ce idei „fasiste” te-au nãcãjit de n-ai stare?! Fasciste ori rasiste, dupã mintzulica ta?..
    @ Blog Filmulete:
    Prin august-septembrie, anul trecut, m-am recules chiar la mormântul marelui poet crestin Ioan Alexandru, pe costisa de la Mânãstirea Nicula.
    Dumnezeu sã-l ierte si sã-l odihnescã’n liniste si pace!

  14. Ioan Furtuna Says:

    Mã plec in semn de adâncã reculegere si de pios omagiu… Face parte din istoria tumultoasã de dupã ’90 a partidului.Tocmai scriam un articol, despre el, pentru blogul meu: http://nelufurtuna.blogspot.com
    Iertãciune tuturor!

  15. alex Says:

    Pavelescule, daca tot ai luat bani avans pe sediul din Clemenceau, plateste macar femeia de serviciu sa spele la toaleta ca puuuuute si cumpara si tu o hartie igienica; nu de alta, dar de stergem cu Dreptatea luí Milut si zgaraaaaiiieeee.

    • Marius Says:

      alex , banii luati de el sau dus la jocurile de noroc …asa ca putem uita de ei.)

    • Ioan Furtuna Says:

      Domnilor, dacã aveti dovezi, legate de un eventual avans luat pentru sediul istoric din Clemenceau, produceti-le! Numai voroave de-aiurea, dintr-o grãdinã de varã la o halbã, nu-s suficiente. Respectivul sediu a fost redobândit prin efortul lui M.P.Milut si de nimeni dinaintea lui. Legal, acest sediu este al PNTCD… PUNCT!
      Discutii incriminatorii despre chestiuni imobiliare au tot fost si, pânã la urmã, apostato-ciorbistii de la sectorul 3 au comis-o de-o inginerie imobiliarã incât, sediul din Romulus nu mai este pe numele PNTCD… ‘Au nu stiti??! Pute rãu… penal tare, cred!

      • alex Says:

        ei, da, serios?! stii ca esti chiar nostim? ia un shnaps si calmeaza-te, ca te agiti degeaba si habar n-ai despre ce vorbesti. exista dovezi ca aurica a luat bani avans. dar noi ne amuzam discutand cu tine, sa te simti si tu important. dovezile se arata la momentul potrivit. te-ai trezit, tu, miezu’ din dodoashca, ha, ha, hei!

  16. Florian Says:

    Comentariile lui Furtuna sunt scrise la sediul PDL,sau la un pahar cu Basescu

  17. Ioan Ivan Says:

    Citind comentariile dumneavoastră, realizez că nu aveţi nicio legătură cu morala creştină. Cum veţi putea conduce o ţară cu asemenea specimene ? Cum va apărea ministrul Furtună în faţa românilor ? Am o stimă deosebită pentru colegii mei de la Mediaş, atât câţi au mai rămas. Din respect pentru ei nu pot să-mi înaintez demisia din partid. Îndur însă o ruşine imensă de ruşinea dumneavoastră. Trebuie introdus de urgenţă în statut controlul psihiatric, altfel PNŢCD a murit.

    • Ioan Furtuna Says:

      Din pãcate TU n-ai nimic cu PNTCD… tu si toti sforarii farisei apostato-ciorbisto-iudo-ciuhanzi care-ati votat, in 6 martie 2005, disparitia PNTCD.
      Dacã si colegii tãi au votat disparitia PNTCD, prin “sublimarea” lui in pârlitu’ ppcd, rãmâi si colportati impreunã, in continuare, in coloana a 5-a din PNTCD. Dacã insã numai tu ai votat aparitia avortonului ppcd, atunci, du-te si lasã-i pe ei sã lupte pentru curãtirea PNTCD de trãdãtori ca tine si ca altii asemenea tie.
      Fariseic si cât mai des sã-i comemorati – pe Maniu, pe Mihalache, pe Coposu – si sã faceti multe poze, ca sã le postati pe bloguri si apoi sã-i revendicati numai pentru voi… incât, sã fiti mereu “coloana vertebralã”… a râmelor din PNTCD! Sã-i mituiti cu bombonele, in continuare, pe Ion Diaconescu, pe Nicolae Galbeni si pe surorile Coposu… ca sã vã dea cu busuioc pe la toate adunãrile cãrora le ziceti voi “congres”!
      Morala crestinã nu presupune exonerarea de rãspundere pentru sabotarea, batjocorirea si folosirea partidului in interes personal. Cei care-au lovit mortal PNTCD nu mai au ce cãuta in partid, mai ales, in vârful lui. Partidul nu-si va mai reveni decât atunci când se va curãti de toti bolshevitchii, securistii si turnãtorii din trupul lui metastaziat. Nu ne mai putem permite, vesnic, un cal troian in ograda PNTCD…
      Propun sã-ti rezervi “indurarea unei rusini imense” pentru atunci când liderii tãi se bucurau de flacãra violet de la ziua nationalã din 2009, când se prosternau pe la congresele odraslelor ucigasilor inaintasilor martiri ai PNT si pentru 2012, atunci când cu mândrie patrioticã, vei vota cu stânga ponto- iliceascã si cu dreptacii Felix&Mele… pentru functiile cele mai inalte ale tânãrului nostru stat.
      Sã te mai rusinezi si-atunci… când incantezi dupã versurile lu’ Pãunescu, fost’ tovarãs cu IlieVerdet si cu Ilici Ilicescu si slugarnic menestrel la curtea lu’ ceshcã! Dar, esti la fel ca ei si… nu mai ai nici vârsta care sã mai producã revirimente-n propriul caracter!
      In mod obisnuit, despre insi ca tine, se spune mai degrabã cã n-au caracter…

      • Ioan Ivan Says:

        Domnule Furtună aveţi curajul să postaţi aici un Buletin de Analiză psihiatric? Vă recomand, pentru binele dvs. să vă faceţi aceste analize.

  18. cristi Says:

    GLUMA SECOLULUI:

    Radu Vasile, candidatul PNŢCD la Cotroceni
    Sunday, 10 July 2011 | 0 Comentarii »
    Congresul Extraordinar al PNŢCD, aripa Pavelescu, va avea loc în 17 septembrie, potrivit deciziei Consiliului Naţional de Conducere întrunit sâmbătă.

    Marian Miluţ şi Aurelian Pavelescu, cei doi şefi ai ţărăniştilor speră să-l convingă pe fostul premier Radu Vasile să accepte ca el să fie candidatul la şefia formaţiunii. Vasile a afirmat că a decis să accepte propunere actualului preşedinte, Aurelian Pavelescu, de a candida pentru cea mai înaltă funcţie în PNŢCD, pentru că acest partid i-a permis să ajungă ceea ce a ajuns.

    “Am diagnosticul de cancer. (…) Teoretic şi practic nu mă interesează. Trebuie să îmi văd de viaţa mea”, a afirmat Radu Vasile, care a subliniat că nu doreşte să fie parlamentar, prim-ministru sau să ocupe vreo funcţie într-un for statal. Surse din PNŢCD spun că Radu Vasile ar putea fi şi candidatul ţărăniştilor la preşedenţia României în 2014.

    Libertatea.ro

  19. Ioan Furtuna Says:

    .Moartea vecinului, bucuria cretinului!

    • alex Says:

      mai nelutule briza de mahmureala, nu se bucura nimeni ca in bataia voastra de joc asupra partidului, nu lasati omu’ sa-si duca linistit si in familie zilele pe care le mai are de dus. da’ pe tine atat de duce capu’. compatimire pentru cei care nu au masura si bun simt. asta e mesajul crestinesc. iar mesajul legal este, legea sa faca dreptate! iar mesajul inaintasilor este ca veti raspunde in fata istoriei ca ati vandut partidul la unpr pentru afacerile voastre personale!

  20. Blog Filmulete Says:

    dece va uitati in ograda vecinului

  21. taranist pragmatic Says:

    Cineva,cu ochi de viezure, urmareste replicile pe care taranistii, patimasi, le schimba de ani buni!… Dar acest cineva, nu este mahnit!… Zambeste mefistofelic, in barba!… Satisfactia radiaza pe chipul lui bonom, de primar…,ca la stadiu de primar a ramas ! Presedinte al PNTCD nu a reusit sa fie, iar teama cea mare care il roade de ani buni este ca drumul pe care l-a ales sa nu fie cel gresit … Ati ghicit , primarul se chiama Ciuhandu! Cel care tine taranistii dezbinati de foarte multi ani! Mai precis de cand a fost binecuvantat de Ion Diaconescu!TARANISTII CU BUNE INTENTII AR FI BINE SA-SI PUNA O SINGURA INTREBARE:
    „CINE A HOTARAT CONDUCEREA PNTCD DUPA 2000?”

  22. taranist pragmatic Says:

    P.S. TARANISTII CU BUNE INTENTII AR FI BINE SA-SI PUNA O SINGURA INTREBARE:
    „CINE A HOTARAT CONDUCEREA PNTCD DUPA 2000?” CONGRES DUPA CONGRES!

  23. Ioan Furtuna Says:

    Nu ne mai tine sub inaltã tensiune, elibereazã-te de secretul lui Polichinele! Spune-ne si nouã, odatã!

  24. Ioan Furtuna Says:

    <<>>

    Salut les copains! Este 14 iulie, ziua Frantei!!
    Dar Marius, numai atât??!
    Spuneai cã pe 14 iulie Moiescu intrã in sediul central al PNTCD precum Mihai Viteazul in cetatea Alba Iulia..!!
    Marius, spune, cu cuvintele tale, ce s-a intâmplat ieri pe la Tribunal!

  25. Ioan Furtuna Says:

    „Marius spune:
    iulie 10, 2011 la 7:55 pm

    asteapta data de 14 iulie , ca dupa aceea sa poata intra in sediul central , ca sa se uite cum il scot portarei afara pe Pavelescu:)”

    Salut les copains! Este 14 iulie, ziua Frantei!!
    Dar Marius, numai atât??!
    Spuneai cã pe 14 iulie Moiescu intrã in sediul central al PNTCD precum Mihai Viteazul in cetatea Alba Iulia..!!
    Marius, spune, cu cuvintele tale, ce s-a intâmplat ieri pe la Tribunal!

    • Rares Says:

      da spuneti dv d-le Furtuna ce s-a intamplat ieri la tribunal , ce minciuni v-a mai spus Pavelescu …nu cumva va spus ca ieri, instanta a hotarat ca el sa fie presedintele PNTCD pe viata , ca daca v-ar fi spus asa ceva dv l-ati fi crezut , ca Pavelescu e bun la minciuni si la dezinformat lumea.

    • fost detinut politic Says:

      hai, nelutule, spune tu cum pavelescu si-a dat seama ca pierde procesul cu suspendarea executarii lui si si-a retras repede actiunea ca sa nu i se respinga ca neintemeiata. iar in celalat dosar, ala in care e contestat congresul piticaniei, asta nu a avut curaj sa se judece si a recuzat instanta a 4-a oara!!! vezi ca pe site tmb si portal.just scrie adevarul. NU MAI MINTITI CA A PIERDUT MOIESCU. PAVELESCU SI-A RETRAS ACTIUNEA PENTRU CA NU AVEA TEMEI SI PIERDEA! crezi, tu, nelutule, ca piticania recuza iar instanta daca stia ca va castiga? pentru voi, fiecare zi de amanare e o gura de aer. dar, mai oameni buni, nu puteti recuza instanta la nesfarsit. tot trebuie sa intrati in ring si sa va judecati. va tot ascundeti dupa portita recuzarii. pana la urma, tot va trebui sa raspundeti pentru banii luati pe sediul din clemenceau pe care pavelescu i-a papat. MAI, MILIONARILOR, PLATITI DATORIILE LA SEDIUL CENTRAL!!!

      • taranist pragmatic Says:

        Un detinut politic…este un detinut politic! Daca eu ma consider OM, pot oare sa semnez,ideile scrise, ” fost OM”?
        Au inceput sa fie „detinutii politici” la fel de vocali ca „revolutionarii” 89-90! DACA SOACRA LUI GEOANA O SA DEMONSTREZE CA PE LANGA CALITATEA DE REVOLUTIONAR , DETINE SI CALITATEA DE „FOST DETINUT POLITIC” , atunci in sfarsit pot sa declar ca traiesc intr-o tara Normalaaaaaaaa!!!!

  26. Marius Says:

    sa mai amanat o tura …si-a mai prelungit Paveliuc sederea cu vre-o doua sau trei saptamani sederea in sediu , tot o lungeste si se milogeste de jedecatori ca sa nu dea verdictul final , in speranta ca dade ii mai cumpara Milut niste tradatorii gen: Mihai Gutanu, Alexandru Bejan si presedintele de la Galati, Popa cel fara baculoriarul luat:)

  27. dragosbv Says:

    oameni buni,imi pare rau ca,desi iubim acelasi partid,aceasi morala crestina.nu reusim sa ajungem la o intelegere!lucruridin punctul meu de vedere stau cam asa:
    radu sarbu a facut „2 congrese”,care dintre ele a fost inregistrat?nici unul!
    buuuunnnn!cine este „urmasul”lui sarbu????ciorbea!deoarece,el nu se va putea baza pe nimic,e logic ca nu se va putea inscrie vreodata!
    pavelescu=urmasul lui milut(care figureaza si astazi in rpr ca presedintele pntcd)
    pavelescu a fost ales presedinte pe 17 iulie 2010,dar inca nevalidat de instanta!
    pavelescu a demarat treburile pentru organizarea congresului din data de 29.01.2011,dar cu 2 zile inainte de congres,dupa ce inchiriase sala de la palatul parlamentului(se poate verifica,semnat,stampilat pavelescu),a constatat ca nu poate aduna destule sustineri pentru depunerea candidaturii,s-a razgandit si a spus ca nu mai tine congresul,fapt ce era imposibil,oamenii din judetele din nordul tarii erau pe drum deja,iar el,ca presedinte,fara dezia bnc,cnc nu poate intoarce lucrurile asa ca pe un inel,nu ii permite statutul.
    in data de 29 01.2011,a fost ales eugen moiescu presedinte,validat de instanta,are o decizie devinitiva si executorie,dar nu poate intra in sediu!cum de ce?pentru ca pavelescu nu ii permite,sa baricadat acolo,desi nu are apa,gaz,curent,el insista!
    profitand de faptul ca moiescu nu este in tara,dar constient de faptul ca nu are cum sa castige aceasta lupta,incerca tot felul de tertipuri avocatesti,pentru a tergiversa decizia finala si de a fraieri pe unu si pe altu,dar in final,acest final sper sa fie luna septembrie,sa castige cine are dreptul legal sa conduca acest partid!
    ce fac in acest timp celelalte partide?se pregatesc de alegeri!noi ce facem???ne porcaim zi de zi pe bloguri,laudandu-ne unul din cei 3 presedinti!
    desi suntem de rasul curcilor,ca un partid de 1%,are 3 presedinti,sunt sigur ca sunt forte exterioare,care trag de noi,sa ne dezbine,sa ne sfasie,precum hienele!
    asta este,sa nu uitam un lucru:iliescu inca traieste!

    • taranist pragmatic Says:

      Comentariu tau miroase a tigari de foi ,… de proasta calitate, ….nu foile… ci fumatorul1

      • fost detinut politic Says:

        daca esti pragmatic, de ce nu platesti datoriile de la sediul central. VEZI CA NU MAI ESTE NICI APA!

  28. Blog Filmulete Says:

    o spun cu regret ca din tot tambalaul asta o sa esim sifonati rau nu stim ce vrem nu sti sa ne organizam nu vrem sa ingropam securea si sa ne unim cu toti nu vrem un Presedinte unic toate astea se fac pe criteri de interese pentru uni ca MOIESCU PAVELESCU ORASEL si CIORBEA dar acesta de pe urma cit de cit le mai are cu morala crestina MILUT un afacerist nul interesa P ARTIDU DECIT BANU el azis ca a bagat 2 milioane in Partid si daca vrea sa plece sal despagubim DRAGOS nu numai ILIESCU ci ma multi si din interior Partidului

  29. Catalin Says:

    Am fost ieri l-a tribunal si l-am observat pe Pavelescu cum a sarbatorit victoria. Alaturi de oamenii sai: Orasel, Vaida, Aura Speranta radiau de bucurie la cele doua decizii ale instantei. Primul proces: recursul trebuie judecat de alta instanta; al doilea proces: s-a stabilit un termen pentru recuzarea instantei ceruta de Pavelescu. Ce sa mai zic: am ramas uimit sa observ ca pot exista oameni atat de prosti incat sa considere asta o victorie. Dar asta e, Romania e plina de oameni ca Geoana. Cine rade la urma rade mai bine.

    • Marius Says:

      Catalin , primul proces ce cuprinde si al doilea la fel , poti ca sa ne spui?

      • Catalin Says:

        Primul proces este recursul la hotararea prin care congresul in care a fost ales presedinte domnul Moiescu a fost validat. Al doilea se refera la contestarea calitatii de presedinte PNTCD a domnului Pavelescu. Un verdict in oricare din cazuri il lipseste pe Pavelescu de orice fel de legitimitate.

      • fost detinut politic Says:

        Catalin, e un pic altfel decat spui tu:

        Numãr unic dosar:
        (Numãr în format vechi) 39239/3/2010 (632/2011)
        Înregistrat în data de: 23.03.2011
        Obiect dosar: partide politice
        Materia juridicã: Civil
        Stadiu procesual: Recurs
        Părţi: PARTIDUL SOLIDARITĂŢII DEMOCRATICE PENTRU ŞANSE EGALE ŞI O SOCIETATE MAI BUNĂ : Contestator
        BUICĂ LUCIAN – PREŞEDINTE AL ORGANIZAŢIEI P.N.Ţ.C.D. SECTOR 3 : Contestator
        JURAVLEA PETRU REPREZENTANT AL ORGANIZAŢIEI JUDEŢENE P.N.Ţ.C.D. SUCEAVA : Contestator
        BOGDAN MARIUS – PRIM VICEPREŞEDINTE AL ORGANIZAŢIEI JUDEŢENE P.N.Ţ.C.D. BOTOŞANI : Contestator
        CHIŞCOP OVIDIU – PRIM VICEPREŞEDINTE AL ORGANIZAŢIEI JUDEŢENE P.N.Ţ.C.D. VRANCEA : Contestator
        DRĂGOI DANIELA ŞTEFANIA – MEMBRU REPREZENTANT AL ORGANIZAŢIEI JUDEŢENE P.N.Ţ.C.D. BRAŞOV : Contestator
        BĂLAN IOAN – MEMBRU REPREZENTANT AL ORGANIZAŢIEI JUDEŢENE P.N.Ţ.C.D. BACĂU : Contestator
        HADA IULIU MARIN – PREŞEDINTE AL ORGANIZAŢIEI P.N.Ţ.C.D. ALBA : Contestator
        SIMAN GHEORGHE – PREŞEDINTE AL ORGANIZAŢIEI P.N.Ţ.C.D. MARAMUREŞ : Contestator
        TUNARU MARIAN – PREŞEDINTE AL ORGANIZAŢIEI P.N.Ţ.C.D. BUZĂU : Contestator
        FERARU IOAN – PREŞEDINTE AL ORGANIZAŢIEI P.N.Ţ.C.D. CLUJ : Contestator
        POPESCU ALEXANDRU – PREŞEDINTE AL ORGANIZAŢIEI P.N.Ţ.C.D. BUCUREŞTI : Contestator
        SICOE CORNELIU – VICEPREŞEDINTE AL ORGANIZAŢIEI P.N.Ţ.C.D. SECTOR 3 : Contestator
        CIUHANDU GHEORGHE – PREŞEDINTE AL ORGANIZAŢIEI P.N.Ţ.C.D. TIMIŞ : Contestator
        PARTIDUL NAŢIONAL ŢĂRĂNESC CREŞTIN ŞI DEMOCRAT PRIN PREŞEDINTE AURELIAN PAVELESCU : Intimat
        GRIGORIU MIHAI TH. CONSTANTIN – VICEPREŞEDINTE AL P.N.Ţ.C.D. : Contestator
        MOIESCU EUGEN ROMULUS : Contestator
        VEREŞ DANIEL REMUS : Contestator
        IANE LIVIU : Contestator
        TOMA MONICA SPERANŢA : Contestator
        CHESOI TUDOREL : Contestator
        BEJAN ALEXANDRU : Contestator
        POPA MARIAN : Contestator
        ROMULUS LUCA : Contestator
        PARTIDUL NAŢIONAL ŢĂRĂNESC CREŞTIN DEMOCRAT PRIN PREŞEDINTE ROMULUS EUGEN MOIESCU : Contestator

        CĂI DE ATAC:
        Tip acţiune Data declarare Cine declara
        Pagina 1

        TERMENE DE JUDECATÃ:
        Data Detalii
        06/04/2011 Amână cauza
        Solutie: pentru lipsă de procedură cu o parte din contestatori
        18/05/2011 Amână cauza
        Solutie: Înaintează dosarul pentru soluţionarea cererii de recuzare, completului imediat următor, completul 5.
        24/05/2011 Amână cauza
        Solutie: Respinge cererea de recuzare, ca nefondată. Irevocabilă – SL – SR
        08/06/2011 Amână cauza
        Solutie: Înaintează dosarul pentru soluţionarea cererii de recuzare a întregului complet C4, completului C5.
        09/06/2011 Amână cauza
        Solutie: Anulează cererea de recuzare, ca netimbrată. Irevocabilă – SL – SR
        29/06/2011 Amână cauza
        Solutie: Termen acordat pt.lipsa procedura GIA
        13/07/2011 Amână cauza
        Solutie: înaintează dosarul pentru soluţionarea cererii de recuzare completului imediat următor
        Pagina 1

        Ultima actualizare: 13.07.2011

      • fost detinut politic Says:

        Pavelescu si-a retras actiunea intr-un dosar deoarece i se respingea ca neintemeiata, iar in dosarul in care e contestat congresul lui nu a avut curaj sa se judece si a recuzat iar instanta.

  30. cristi Says:

    Dragoshele,vad ca tot penibil ai ramas.Eu sunt pur si simplu uimit cum voi,moisto-pavelistii negati cu atata vehementafaptul ca Ciorbea este adevaratul lider al PNTCD-ULUI.Practic domnul Ciorbea are sprijinul tuturor celor ce au insemnat ceva pentru partid:I.Diaconescu,G.Tepelea,surorile Coposu,D.Cornea,G.Ciuhandu,etc.Adica dupa mintea voastra imbacsita astia nu sunt adevarati taranisti.”Adevaratii taranisti”dupa mintea voastra sunt Pavelescu(traseist notoriu si lingau ordinar),Milut(afacerist dubios,genul de om care-si injunghie pe la spate partenerii-cum a facut in septembrie 2009 cand s-a dezis ca la comanda de liberali si s-a pus sa-l sprijine pe Chior la prezidentiale) si Moiescu (cu o avere despre care nu stie nimeni nimic si care a candidat la localele din 2008 din partea PRM-ului).
    Nu-i taranist autentic unul ca Ciuhandu CARE CONDUCE DITAMAI MUNICIPIUL TIMISOARA SI CARE A CASTIGAT ACOLO PRIMARIA DE 4 ORI INCA DIN PRIMUL TUR.
    Oameni buni,mai terminati-o odata cu cearta asta penibila si veniti alaturi de V.Ciorbea,ca el e singurul ce mai poate revitaliza partidul acum.Nu va mai arogati apartenenta numelui PNTCD ca va faceti de tot rasul.Partidul este acolo unde sunt seniorii lui,iar acestia in unanimitate l-au sustinut pe Ciorbea la sefia partidului.Nu incercati sa negati acest fapt.Daca veti ramane in continuare alaturi de cei 3 politicieni de mana a 11-a inseamna ca nu vreti decat raul partidului.

    • Marius Says:

      mai du-te bai Criti la pascut iarba uscata cu Ciorbea al tau!

    • dragosbv Says:

      ma crezi ca nu ma mai obosesc sa iti citesc raspunsurile?de ce??pentru ca folosesti un limbaj de „bahtalos” !te-am trecut la ignore!

  31. Ioan Furtuna Says:

    Pentru cine nu stie:
    Cristi este un „poartã izmenele” lu’ Ilici si Felix&Mele!! Este zvonerul si rãspândacu’ melescan care se bagã-n seamã pe toate listele cu national-tãrãnisti! Ar trebui sã-l trimitem la mãmitzica lui la Focsani sã-si cultive buruienile halucinogene… Sau sã-l constrângem sã si le foloseacã in pnl-ul ce-o ia la vale repejor!

  32. cristi Says:

    Pentru cine nu stie:
    Furtunel este scandalagiul de serviciu al aripilor Moiescu-Pavelescu
    Singurul lucru la care e bun individul asta este prizarea pe nas a etnobotanicelor(stiu din surse bine informate ca Furtunel are la el in Galati ditamai recolta de etnobotanice si organizeaza la el acasa orgii in care se prizeaza-n grup).Tot din surse am aflat ca Furtunel se enerveaza tare daca nu-si primeste zilnic portia de etnobotanice si emite numai aberatii.De aia o tot tine el cu Orasel in sus,Orasel in jos.Singurul partid pe care Orasel poate sa-l conduca este PBA (PARTIDUL BATRANILOR DE LA AZIL).

  33. Ioan Furtuna Says:

    Pentru cine nu stie:
    Marean este un yesman, invalid de rãzboi-web, care la mintea lui fãr’ de cretzuri, urmasii PNTCD ar trebui sã-i sclavageascã, sã-i slãvescã si sã le facã si campanie electoralã, acum in 2012… tocmai fiilor ucigasilor bunicilor si pãrintilor lor.
    Grav avariat la bostan, de la srapnelele si de la schijele din diferitele lupte de pe bloguri, repetã ca un maimutzoi „dus”, toatã ziua: usl, Ciorbea,usl, Ciorbea, usl…
    Stim bine asta, toti iudo-ciuhanzii lu’ Ciorbea – urmasu’ lu’ Apostatu – sunt in veshnicã simtire cu flamura roshie, continuatoare a bolshevismului din România. Ei toti, au un singur scop: sã-i voteze la nesfârsit pe iliesco-ponto-felixo-melescani si sã le tot ierte crimele lor si-a pãrintilor lor ucigasi. Ei chiar se roagã de ucigasi, ca sã le accepte iertarea… Asta a fãcut Apostatu, prin prezenta si speech-ul lui, la ultimul congres psd!

  34. Blog Filmulete Says:

    MARIUS MARIAN si CRISTI au dreptate ce spune CIORBEA e Taranist fata de MOIESCU si PAVELESCUastea-s apa tulbure de DIMBOVITA**ZAU** pa astia nui intereseaza **PNTCD-ul cm nus eu Popa despre domnul FURTUNA nu vreau sa cred ce zice CRISTI cu etnobotanicile nu va mai inteleg domnule FURTUNA prea multe acuze iar in GALATi PARCA AUD CA IAR ESE DURBAC iar TELEGAN si POPA se cearta pe stampila si Sediu unui cu PAVELESCU altu e cu MOIESCU iar Dmneavoastra cu ORASEL si iata trei variante alegeti una si o comentati si de ce

  35. Ioan Furtuna Says:

    Pãi, sã pornim cu Ciorbea… dacã-i cu Ciuhandu si acesta este promovat in continuare drept lider national-tãrãnist dupã ce s-a luptat cu cerbicie sã-i schimbe denumirea partridului, atunci suntem in chiar Tara Nebunilor! Ciuhandu trebuie indepãrtat urgent din PNTCD!
    Ciorbea este foarte periculos… un cãtzãrãtor fãr’ de Dumnezeu. El ar fi fãcut intelegere si cu incornoratu’ insusi, numai ca el sã fie in vârf. In plus, este un ins conflicual si in ultima vreme chiar scandalagiu! Nu dã bine deloc pe sticlã. A devenit obositor. Si dacã n-a convins pe cei care-l cunosc deja sigur alegãtorii nu vor da doi bani pe el si pe apologiile lui. El este la fel ca majoritatea românilor care au trecut si peste cadavre ca sã ajungã mare…
    Mãcar la vãrf ar trebui sã avem unul care n-a fost comunist dar care a fãcut si puscãrie pentru partid… mai ales dacã mai este si absolvent de Harvard si are si fo’ douã doctorate acolo…
    Ei, acesta este domnul Lucian Orãsel… Nu ne trebuie asa ceva, nuu??! Nouã ne trebuiesc numai turnãtori, foati activisti utc si pcr, mari oportunisti…
    Piticu’ vrãjitor Beuca este un oportunist de-o notorietate, de-o jegosenie si-o perfidie… nemaipomenite!!

  36. Furtunel Says:

    MA DROGHEZ DE DIMINEATA PANA SEARA CU ETNOBOTANICE DE LA MINE DIN GRADINA SI MA SIMT BIIIIIIIIINNEEEEEEEEE!)) SUNT COMPLET DUS CU CAPUL DAR CE SA-I FACI,NU POT SA REZIST NICI 5 MINUTE FARA HALUCINOGENE.CAND TERMIN SUBSTANTELE II CER BANI LUI PAVELICA,CA DOAR D-AIA IL SUSTIN EU ACUM. ASA CA NU LUATI IN SEAMA ATACURILE MELE LA ADRESA LUI CIORBEA.VORBESC HALUCINOGENELE DIN MINE
    DE FAPT EU CHIAR IL ADMIR PE DOMNUL CIORBEA,INSA SUBSTANTELE PE CARE MI LE DA PAVELICA MA FAC SA MA COMPORT CA UN DESCREIERAT.

    • Ioan Furtuna Says:

      Dacã aveai cojones si nu erai doar o sãrmanã fetitzã cu chibriturile, nu-ti acopereai lipsa de bãrbãtie folosind majusculele… Ai leafã de la iuda-Ciuhandu cumva?! Te-am ghicit eunucule??!

  37. Rares Says:

    de ce mintit d-le Furtuna cum ca,Eugem Moiescu si-ar fi retras dosarele de pe rol de la judecatorie , chiar astazi am intrat pe: http://www.portal.just.ro si am vazut ca nici vb de ceea ce spuneti dv nu ar fi adevarat , chiar din contra in data de 13.07.2011 , Pavelescu si Grigoriu au renuntat la judecarea punerii in executare a hotararii din 15.04.2011 in care se recunoste ca presedinte PNTCD este Eugen Moiescu , deci cine nu crede sa intre pe situl ministerului justitie si sa se convinga si sa nu mai asculte minciunile Pavelistilor.

  38. Blog Filmulete Says:

    pai dupa ce am esit in 2000 sifonati rau si nimen nu stia incotro sa apuce Omul A VRUT sas-i faca Partid a fost greu toti fugeau incotro Dmneata ceai fi facut gata fuga in bratele lui Orasel bravo razbunatorule CIUHANDRU din potriva ai merge bine si electoratu il vrea dar nu in ce Oras auziti din 1996 PRIMAR NECONTESTAT 61…62% DIN primul tur Taranist din 90 TIMISOARA SINGURUL ORAS care nu pune BOTUL CA GALATIU la Partidul lui ilici unde traiti si Dumneavoastra si pavelisti si moisti nici o atitudine nu luati inpotriva celor doi marcanti Taranisti nimic a**NUI ORASEL ca ai doi na facut puscarie aPOPA trebia sa faca ca a facut acciden cu masina ce spuneti daca face ajunge Presedinte PNTCD va convine Domnule Furtuna haideti sa mai reflectam si om vedea eu am trecut prin toate structurile PCR si nu am ajuns mare dinpotriva iam urat de moarte si am ramas tot mic dar am ajuns sam-i plec capul si sa-i pupMANA **MAJESTATI SALE REGEL MIHAI la inplinirea frumoase-i VARSTEI de 85 ANI unde m-i sa inminat un catalog de cind ROMANIA a devenit REGAT pina in ziua de azi ps mai putin TARANISTI si MONARHISTI au asa ceva nu ma laud nusti DUMNEAVOASTRA

    • Ioan Furtuna Says:

      De pe vremea când erati un pic de pecerist-bolshevick v-a intrat in creier minciuna si dedublarea incât nu vã puteti nicicând debarasa de ele?! Un om cinstit nu face afirmatii doar „sub acoperire”… Ati rãmas cu sechele?! Vã este incã fricã?!

  39. Furtunel Says:

    Consilierii judeteni ai USL si PNTCD au votat pentru referendum! In 18 septembrie ne cheama la urne pentru “desfiintarea judetului Timis si infiintarea judetului Timisoara”! Vom cheltui jumatate de milion de euro! Ostaficiuc sustine ca referendumul este ilegal
    15 iulie, 2011 – 11:33 AM Liliana Iedu 421 citiri

    Desi nu exista inca un proiect de lege privind reorganizarea teritoriala a Romaniei, ci doar o dezbatere in acest sens, consilierii judeteni ai USL si PNTCD din Timis vor referendum, iar astazi au votat pentru organizarea lui in toamna.

    Proiectul lor, prin care solicita un referendum in judetul Timis prin care sa-i intrebe pe locuitori daca “Sunteti de acord cu intentia presedintelui Romaniei, domnul Traian Basescu, de a desfiinta judetul Timis?” a trecut astazi in plenul Consiliului Judetean. 21 de consilieri din 33 prezenti au votat pentru, iar 12 au refuzat sa se pronunte.

    Consilierul PNTCD Viorel Sasca a tinut chiar ca pe buletinul de vot sa fie inclusa inca o intrebare, pe langa cea initiala “Sunteti de acord ca, in cazul unei reorganizari teritoriale a tarii, municipiul Timisoara sa capete statut de judet?”. El a sustinut ca acest lucru ar fi posibil avand in vedere ca Timisoara are o populatie de peste 200.000 de locuitori. Si acest amendament a trecut in plenul CJT de astazi cu 20 de voturi pentru, 6 impotriva. 7 consilieri nu au votat.

    Secretarul Consiliului Judetean, Petrisor Nadastean, le-a explicat consilierilor ca solicitarile lor sunt ilegale, deoarece nu exista un proiect de lege privind reorganizarea administrativ teritoriala a Romaniei, ci doar o dezbatere la nivel national pe acest subiect. In consecinta, organizarea unui asemenea referendum in judetul Timis este ilegala.

    Mentinem judetul Timis si infiintam si judetul Timisoara?

    Constatarea secretarului Nasdastean a fost sustinuta si de presedintele CJT Constantin Ostaficiuc. Acesta chiar a tinut sa le atraga atentia consilierilor USL si PNTCD ca solicitarea lui Viorel Sasca se contrazice cu prima intrebare propusa de USL in proiectul supus votului in plenul CJT de astazi.

    “Nimeni nu si-a pus problema desfiintarii judetului Timis, ci, dimpotriva, a cresterii judetului. Din discutiile care se purtau la Bucuresti, se fixa Timisoara ca fiind capitala Banatului. Daca nu dorim ca Timisoara sa fie capitala Banatului, atunci facem referendum in celelalte 3 judete din regiunea de Vest. Amendamentul lui Viorel Sasca se contrazice cu prima intrebare din proiectul de hotarare. In primul rand, ne intreaba daca vrem sa desfiiuntam judetul Timis, iar apoi ne intreaba daca, in cadrul judetului Timis cream un alt judet, Timisoara? Mi se corect sa pun urmatoarea intrebare: sunteti de acord ca Timisoara sa fie capitala Banatului, in reunirea celor 4 judete care sunt actuale in regiunea vest? Intrebarea cu Traian Basescu este tendentioasa si nelegala pentru ca Traian Baseascu n-a spus niciodata ca vrea sa desfiijnteze judetul Timis“, a conchis presedintele Consiliului Judetean Timis, Constantin Ostaficiuc.

    Prefectul judetului Timis ar putea ataca in contencios hotararea CJT de astazi daca socoteste ca nu are temei legal.

    Altfel, in 18 septembrie, potrivit votului consilierilor judeteni de astazi pr proiectul propus de USL, va fi organizat referendumul in judetul Timis.

    Costurile organizarii unui referendum in Timis se vor ridica la aproximativ o jumatate de milion de euro, bani care, cel mai probabil, vor veni dintr-o rectificare la bugetul CJT.

    • Furtunel Says:

      SUSTIN PARTENERIATUL PNTCD-USL.ACUM SUNT TREAZ,N-AM MAI CONSUMAT ETNOBOTANICE.

    • Ioan Furtuna Says:

      Sunati la 112, nemernicilor, sã vã mai rãcoreascã, cu furtunu’, de febra iubirilor ilesciene si sã vã mai potoleascã hârjoana cu motãneii Felx & Mele!
      Numai atât vã rog: nu-l strãmutati pe Senioirul Coposu din Bellu Catolic la Mausoleul eroilor socialismului si comunismului! Cãci, la oportunismu’ si la slugãrnicia voastrã, pupati cu cu sârg si pasiune condurii lu’ Ilici Ilicescu, “asa cum vrea mushchii lui” de blând moshneag kaghebist…

      • cristi Says:

        Furtunele,las-o mai usor cu etnobotanicele,ca pe caldura asta iti distruge creierii chiar mai tare ca de obicei.

      • cristi Says:

        Stai fara grija mai Furtunel,Seniorul Coposu va ramane imormantat exact acolo unde este acum.Eu am alta temere,ca voi moisto-pavelistii veti incepe sa spuneti ca Base,Boc si Udrea sunt adevaratii urmasi a lui Maniu,Mihalache si Coposu. Ca la congresul ala al vostru din septembrie veti rtimite osanale pedeleului si veti spune ca Seniorul ar fi aprobat „alianta de dreapta” PDL-UNPR-PNTCD.De asta mi-e mie teama mai Furtunele.

      • marian Says:

        Furtunele, foloseste un limbaj decent.

  40. Blog Filmulete Says:

    DOMNULE FURTUNA eu dau dovada totusi de caracter* nu am sechele si nu mie frica de cine va spun un adevar care Mata nu il intelegi si ai dai cu peceristi si bolsevici intruna cred ca sint aberati vam mai spus iam urit de moarte ATI INFRUNTATvri-o data sistemul pe vremea Raposatului EU cred Mata faci diversiune OI FI FOST EU PCR-ist ca si Dumneata dar sant advarat TARANIST

  41. Marius Says:

    vb mai frumos , asa te-a invatat pasararul sa vb.

  42. cristi Says:

    Mariusica,vad ca tu vrei sa-i iei locul lui Dragoshel,adica acela de „prostul de serviciu al lui Moiescu”.Pai,spor la treaba si la prostie.

  43. dragosbv Says:

    barlogule,parca nu erai partinitor!am fost jignit de nenumarate ori,de utilizatorul cu nick name-ul „cristi”.
    te rog sa iei masurile ce se impun,altfel,stiu si eu sa injur,dar nu e cazul,sper!

    • Marius Says:

      mare dreptate a avut Dragos cand a spus ca , cei care administreaza acest site , sunt oamani lui Ciorbea, pe Dragos l-au genzurat numai pt ca a aspus un adevar despre Ciorbea …si pe pasararul asta de Cristi il lasa in continuare sa injure ca bolsevicii din anii 50.

      • dragosbv Says:

        mariuse,faptul ca 2 oameni pot avea opinii diferite,e normal.dar daca eu nu sunt de acord cu tine,trebuie sa te injur???e normal??
        asta spune ceva despe iq lui,nu despre mine!
        in fine,nu cred ca e un subiect care trebuie abordat,pt mine e o nulitate.repeta ce i-au dictat altii!

  44. cristi Says:

    Dragoshel,Mariusica,iar va etalati prostia pe acest blog?Vad ca tare neastamparati mai sunteti.Nu mai plangeti voi pe umerii USL-ului,ca spre disperarea voastra,mai taranistilor portocalii,USL-ul nu se destrama si nici nu se va destrama.Ba mai mult,aceasta alianta se intareste pe zi ce trece.Toti cei care ar fi putut sabota aceasta constructie sunt acum inrolati in armata generalului de izmene Oprea (ala cu care vrea sa faca alianta moisto-pavelistii).Dar cred ca de vina pentru prostia voastra e caldura.Cred ca v-a micsorat creierile.Da lasati,ca de miercuri-joi se raceste de-a binelea si la noi in tara.Poate atunci va mai vine si voua mintea la cap.

  45. Catalin Says:

    Solicit eliminarea comentariului de mai sus al userului cristi si avertizarea lui. In primul rand comentariul este agresiv prin lungimea lui, face dificila navigarea printre comentariile de la acest subiect. In al doilea rand, nimeni nu cred ca isi doreste sa citeasca informatii dubioase care se inscriu in teoria conspiratiei. Hai sa facem putina curatenie pe acest blog ca sa nu ne facem de ras cu asa „taranisti”.

    • Marius Says:

      acest cristi nu-i taranist , este liberal …si cum sa il cenzureze comentariile lui, cand cei care administreaza acest site sunt pro Ciorbisti.

      • Catalin Says:

        Prin eliminarea respectivului comentariu, barlogul a dovedit ca este, cel putin astazi, echidistant. Maine nu stiu cum va fi, nu am cum sa garantez pentru cineva care isi pastreaza anonimatul. Pentru el insa, poate e mai bine asa, altfel cine stie cate presiuni ar fi trebuit sa indure. Despre cristi, intradevar, e cam suspect. E ciudat ca un taranist sa faca propaganda USL-ului, atat timp cat nici o „aripa” PNTCD nu e oficial sau neoficial aliata cu USL. Daca intelege sa isi modereze comentariile, nu am insa nimic impotriva sa il vad ca un partener de dialog. Si trebuie sa inteleaga ca acuzele trebuie probate, trebuie indicata sursa/sursele credibile.

      • cristi Says:

        Vai doamne,tovarasul Avramescu vrea sa puna pumnul in gura tuturor celor ce nu-l ling pe Base.Mai vierme portocaliu,tu stii pentru ce au murit atatia romani in 1989?Au murit ,printre altele,pentru a avea libertate de exprimare.Au murit pentru a elimina cenzura si politica pumnului in gura pus adversarilor.Ori tu acum vad ca vrei sa revenim la acel tip de politica,ce a facut numai rau tarii noastre.Intr-adevar,comentariul meu a fost prea lung,dar am vrut sa arat tuturor taranistilor adevarata fata a celui pe care tu vad ca-l aperi in mod fanatic.Daca tie nu-ti pasa ca oamenii mor de foame detorita acestei guvernari incompetente,atunci inseamna ca n-ai suflet de om in tine.Inseamna ca nu-ti pasa de suferintele semenilor tai.Iti pasa numai de gologanii pe care-i primesti de la pedelici pentru a-i linge cu sarg.Am vazut ca pe blogul ala al tau practici cenzura la greu.De aceea n-ai niciun comentariu la postarile tale.Practic scrii numai pentru tine.Eu personal nu pot sa-i suport pe cei ce nu-si iubesc poporul,pe cei ce prefera sa sustina un guvern ce condamna aceasta tara la o moarte lenta.

  46. cristi Says:

    Partidul și vechile obiceiuri comuniste

    După cum puteţi observa, partidul-stat PD-L încearcă să contracareze forţa USL, dar mai ales forţa oamenilor obișnuiți care vor o schimbare. Metodele utilizate, sunt cele brevetate cu precădere înainte de 1989 în centrele de detenție, unde adversarului i se slăbea rezistența fizică, pentru a fi transformat.
    Dacă aruncăm o privire spre trecut, ne vom aminti cum opozanții, în special oameni de mare valoare, erau zdrobiți prin slăbirea rezistenței fizice, pentru ca mai apoi să fie transformați în unelte docile ale puterii.
    Revenind la zilele noastre, măsurile adoptate de actual conducere, au în fond acelai rol. De exemplu: reducerea salariilor și a pensiilor, concedierea angajaților, mărirea taxelor precum și adoptarea altor legi prin asumare de răspundere, nu fac decât să înfometeze populația pentru a o transforma în masă de manevră.
    De aceea, noi cei care alcătuim opoziția, nu trebuie să ne pierdem speranța pentru că avem o armă mai puternică decât toate instituțiile represive, și anume cuvântul. De forța cuvintelor era conștient Napoleon care zicea: ,,un ziar ostil este mai periculos decât 1000 de baionete’’.
    Dacă o să știm folosi această armă, vom putea să transformăm în 2012 visele în realitate.

  47. cristi Says:

    Ion Beuca Says:

    iulie 19, 2011 at 3:03 pm
    Presedintele PNTCD, dl Victor Ciorbea, va fi invitat in urmatoarele zile, dupa cum urmeaza: astazi la ora 21 la Antena 3 emisiunea dlui Razvan Dumitrescu maine la ora 17 la Antena 3, la emisiunea dnei Stoicescu la ora 18 30 la B1 Tv la emisiunea dlui Vlad Petreanu joi la ora 21 Realitatea TV la emisiunea Prime Time News Vizionare placuta!

    Vizionare placuta!

    Răspunde
    cristi Says:

    iulie 19, 2011 at 4:37 pm
    Se vede ca domnul V.Ciorbea e pus pe fapte mari.Cu cat va aparea mai des la televizor cu atat popularitatea lui va creste.Eu de mult am spus aici pe blog ca taranistii ar trebui sa aiba o prezenta mai activa in spatiul media,daca vor sa aiba o sansa de a intra in parlament in 2012.Vad ca in sfarsit,odata cu alegerea lui V.Ciorbea in fruntea partidului mesajul meu a fost pus in practica.
    PS:Pe Moiescu nu l-am vazut aparand pe nicaieri,pe la nicio televiziune,iar pe Pavelescu l-am vazut facandu-se numai de ras pe la televizor.Cum or mai fi avand acestia tupeul de a-si zice presedinti ai PNTCD-ului,cand ei nu au mediatizat de loc activitatea partidului sau au mediatizat-o in sens negativ

    • Marius Says:

      da la ce televiuziunii apare Ciorbea , la Antenele turnatorului la securitate Voiculescu.

      • cristi Says:

        Mariusica,vad c-am avit dreptate cand am spus despre tine ca vei ocupa postul de “prostul de serviciu” al moiescienilor.Dar fii atent,ca pe acel post se mai bate si Dragoshel,care are in continuare calitati excelente pentru acea functie.Mai bine v-ati uita in curtea voastra proprie,ca vad ca va fug oamenii la Pavelescu.In loc sa va preocupe soarta lui Ciorbea,mai bine l-ati chema pe Moiescu din America si l-ati pune sa mai apara pe la televizor si prin ziare,CA NU-L CUNOASTE NIMENI.Sa faca si el ce face V.Ciorbea,adica sa apara la TV si in presa scrisa si sa-si faca auzit mesajul.Ca altfel degeaba tipati voi pe unde apucati ca Moiescu e adevaratul presedinte al national-taranistilor.Marea masa a oamenilor il recunosc pe V.Ciorbea drept presedinte al PNTCD.Pana si pavelistii se misca mai bine ca voi.Ei au reusit sa-i aduca in partid pe Orasel,V.Lupu si R.Vasile,care tot sunt mai taranisti decat adunatura aia pe care o aveti voi acolo.Voi nu-l mai aveti nici macar pe Gutanu,care v-a lasat balta iar “presedintele” vostru e un fost membru PRM care s-a facut de ras la localele din 2008.Ia spune-mi tu mai Mariusica pe cine aveti voi in gruparea aia de ziceti ca reprezntati PNTCD-ul?N-aveti pe nimeni.E ca si cum eu m-as decide de capul meu sa formez o grupare (din amicii mei)si sa zic ca acea grupare reprezinta adevaratul PNTCD.DA PANA SI EU CRED C-AS STRANGE MAI MULTI OAMENI DECAT VOI.Asa ca mai Mariusica,las-o mai moale cu gargara asta ieftina,ca te faci de ras.Moiescu are aceasi legitimitate ca presedinte al PNTCD pe care o am si eu.

  48. Blog Filmulete Says:

    si cu asta supunem la vot ca pe data de 13 SEPTEMBRIE dam un comunicat ca CONGRESUL ce trebuia sa aiba loc in 17 SEPTEMBRIEse anuleaza pina la o data ficsata

Comentariile sunt închise.


%d blogeri au apreciat asta: