Convocare CNC – Amânare congres extraordinar PNȚCD 9.07.2011

Avand in vedere ultimele evolutii politice si situatia interna a partidului, este necesara amanarea Congresului Extraordinar al PNTCD convocat pentru data de 09.07.2011. Scopul amanarii este acela de a organiza in conditii optime Congresul, in prezent fiind manifesta dorinta unor persoane care au actionat in afara cadrului statutar de a reveni la partid si a participa la Congres, in scopul unei veritabile reconcilieri interne. In acelasi timp, un numar de fosti ministri PNTCD vor participa la Congres si se vor implica activ in viata partidului. Perioada vacantei de vara va fi folosita si in scopul unei informari corecte a membrilor despre situatia partidului, in urma diversiunilor realizate de dl Victor Ciorbea.

Prin prezenta se convoaca Comitetul National de Conducere al PNTCD pentru data de 09.07.2011, care va analiza situatia partidului si va fixa o noua data pentru organizarea Congresului Extraordinar al PNTCD. La lucrarile CNC sunt invitati si vor participa d-nii Radu Vasile si Marian Petre Milut.

Presedinte PNTCD,

Aurelian Pavelescu

Presedinte CNC al PNTCD,

Vasile Lupu

Anunțuri

Etichete:

54 răspunsuri to “Convocare CNC – Amânare congres extraordinar PNȚCD 9.07.2011”

  1. Claudiu Minea Says:

    O decizie inteleapta.

    • taranist pragmatic Says:

      D-le Minea printre altele va rog sa-l intrebati pe Ioan Balan de la Bacau ce sentimente il anima cand se vede reprezentat la nivel national in pntcd-ul lui Ciorbea cu trei bacauani, iar PNTCD are in bacau doar 3 conislieri locali rezultati din alegerile 2008? Inteleg ,fiecare vicepresedinte va pazi cate un consilier… il va tin la curent cu strategia partidului,etc Problema care se ridica este cum va reusi Ioan Balan sa-l impace pe cel de-al patrula consilier?….Poate-i propune sa treaca la PNL<USL,astfel va asigura paritatea si munca ii va fi foarte usoara si plina de succes! Bacaule, trezeste-te , traiesti int-un desen animat…

      • Claudiu Minea Says:

        taranist pragmatic: nu am nici cea mai mica intentie de a ma implica, de nici o parte, in acest razboi intern. Si sustinatorii lui Ciorbea, si cei ai lui Pavelescu sunt tot taranisti. Ar trebui stranse randurile si cautate punctele care ii apropie, nu cele care ii despart. Altminteri, si urmatoarele alegeri vor fi trece fara ca PNTCD sa reuseasca sa revina.

        In 2012 se deschide o uriasa fereastra de oportunitate pentru revenirea PNTCD. Dar, cu aceste tensiuni interne, sansele de revenire scad spre zero.

        Eu i-as inchide pe Ciorbea si pe Pavelescu intr-o camera, doar cu paine si apa (la propriu, nu la figurat) si nu as deschide usa decat in momentul cand ajung la un acord (chiar daca va dura zile sau saptamani).

        Altminteri, ambii ar trebui sa raspunda la o intrebare simpla: „daca nu reusiti sa va intelegeti intre voi, cum vreti sa guvernati Romania intr-o coalitie?”

        Cineva, cumva, trebuie sa puna punct acestui razboi intre frati…

  2. marian Says:

    Bai Pavelescule,recunoaste ca nu poti sa convoci nici un congres,Victor Ciorbea este presedintele PNTCD.Esti total compromis.

  3. marian Says:

    90% din taranisti sunt cu Victor Ciorbea.Este singurul presedinte PNTCD.

  4. petru MIHALI Says:

    Pavelescule, ti-e rusine sa te-ntorci la pdl? Sau nu te primeste Basescu pt ca nu ti-ai indeplinit misiunea!?!?

  5. Arty Says:

    Pavelescule esti un nimic. PNTCD ARE PRESEDINTE si nu are nevoie de MARIONETE

  6. Alin Says:

    Domnule pAVELESCU, IN ACEST MOMENT Presedintele PNTCD este d-nul Victor Ciorbea. Daca va considerati cu adevarat un membru PNTCD, acceptati faptul ca adevaratele fililale judetene (cele mai numeroase) l-au ales in Congresul din iunie. Si tin sa va spun ca acel Congres a fost statutar. Spre binele PNTCD va rog sa intelegeti lucrul acesta. Am 22 de ani…fiti alaturi de tineri….Si faceti lucrul acesta. La Sighet ati vorbit de Testamentul lui Coposu. Sincer mati facut sa fiu mandru de faptul ca sunt membru PNTCD. Oare Coposu dorea un PNTCD dezbinat si plafonat sub 1%? Eu sunt convins ca nu. Ganditiva va rog si acceptati faptul ca d-nul V. Ciorbea este noul Presedinte PNTCD. Asa trebuie sa fie. Intrati in echipa dansului…va rog. Nu pt mine…pentru PNTCD. Acestea sunt niste ganduri de la Orastie. Haideti sa unim Partidul…este nevoie de toate factiunile – si Pavelescu si Ciorbea si Moiescu. Pentru PNTCD…nu uitati. Pentru PNTCD (Maniu, Ratiu, Coposu etc.)

    • taranist pragmatic Says:

      Sunt placut surprins de elanul tineresc ce vine de la Orastie!Dar as fi si mai surprins daca cineva din Hunedoara ne-ar explica cum a reusit Emil Danci performanta rezultatului , la alegerilor din nov 2010, de numai 187 voturi (0.74%) . La a pune Presedinti, vad ca se pricepe toata lumea… la munca , mai putini…
      Ce zici Aline, incerci o explicatie ?

  7. Mihai Says:

    Ciorbea este Presedinte d-le Pavelescu. NU dumneavoastra…intelegeti

  8. Blog Filmulete Says:

    ciorbea este singuru om din PNTCD care are demnitatea si puterea de a duce PNTCD -UL acolo undei ai este locu in PARLAMENT

  9. marian Says:

    Taranisti,ridicati glasul si luati atitudine.Domnul Victor Ciorbea estereprezentantul cel mai avizat al PNTCD.Spuneti ce a facut Pavelescu cat a fost presedinte?.Ce a facut Moiescu?.Este nevoie de PNTCD,cu cat suntem mai multi si mai uniti,PNTCD se va ridica,iar PDL VA DISPAREA.EU MERG PE MANA LUI VICTOR CIORBEA.

  10. Corneliu Sicoe Says:

    Care ministri,care Radu Vasile,care CNC? Nu vor fi nici 25 de persoane pe 09.07.2011 la convocarea „presedintelui”Pavelescu! Veti vedea! Si nu uitati ca mai intotdeauna am avut dreptate! PNTCD se afla acolo unde este Victor CIORBEA,Ion DIACONESCU,surorile COPOSU,Gabriel TEPELEA,Nicolae IONESCU-GALBENI,Doina CORNEA.Senatul PNTCD,fostii detinuti politici si cei app.60 de parlamentari si fosti ministri PNTCD,care au participat la CONGRESUL DIN 18.06.2011.

    DIXIT !

    • taranist pragmatic Says:

      Suna bine… acolo unde este Ion Diaconescu este PNTCD! Numai ca acolo unde nepotii D-lui Ion Diaconescu sunt sefi la PNTCD,adica la Dambovita , rezultatul alegerilor locale din 2008 pentru intreg judetul inseamna un consilier local.Daca pentru d-voastra acesta este PNTCD , va priveste. Alti taranisti au alta parere!

  11. paysan Says:

    Domul A.P. amana sa nu se faca de rusine se pare…

  12. marian Says:

    Dragose,nu mai fabula,Victor Ciorbea este liderul de necontestat al PNTCD.

    • Dragos Says:

      da serios…da unde scrie?

    • dragosbv Says:

      viseaza mariane,viseaza,urmeaza dusul rece pentru tradatorii ciorbisti!planul vostru B e foarte bun,ar fi cazul sa demarati treburile!e un plan bun!va doresc succes

  13. taranist pragmatic Says:

    Cu scuzele ce se impun, fiindca unele idei le repet, va rog sa va intoarceti in timp si sa analizati istoria postdecembrista a PNTCD.
    Transferul de putere in PNTCD, dupa 1989, s-a facut pasnic , prin cedarea conducerii in momentul in care presedintii in functie considerau ca nu si-au realizat proiectul politic.
    Pot sa infirme acest fapt domnii Diaconescu, Marga, Ciuhandu, Ciorbea, Milut? Nu…Lucrurile au fost evidente si asumate de fiecare presedinte demisionar.Astfel, fiecare presedinte nou ales impreuna cu echipa sa, au primit legitimitatea statutara prin votul congresului si legitimitate morala prin acceptarea rezultatelor din partea fostei echipe de conducere.Urmand traditia postdecembrista dl.Pavelescu si-a anuntat retragerea din functia de presedinte, convocand congres pe data de 9 iulie 2011(amanat la aceasta data sip e buna dreptate…),recunoscand totodata esecul proiectului de unificare a tuturor opiniilor taraniste.
    Multi taranisti nu vor sa accepte ca s-a creiat un precedent deosebit de periculos prin asa zisul congres din septembrie 2009 , in urma caruia Radu Sarbu s-a proclamat Presedinte PNTCD. Urmarile nu s-au lasat asteptate prea mult,astfel ca in ianuarie 2011, dupa acelasi tipar are loc asa zisul Congres, unde Moiescu se proclama Presedinte.Agitarea ideii organizarii unui “Congres al unificarii” este falsa.Un astfel de Congres n-ar face altceva decat sa aduca legitimitate actiunile secesioniste si deztabilizatoare de pana acum, viitorul fiind deschis unor astfel de “oportunitati” .
    Raman la parerea ca sigura cale de limpezire a partidului este Justitia, chiar daca este cea mai inceata si anevoioasa.

  14. alex Says:

    ha, ha, ha! cine vrea sa revina la tine, pavelescule?! nu stii cum sa te mai fofilezi ca sa amani sa se afle manevrele tale imobiliare.

  15. Claudiu Minea Says:

    Cine ma poate ajuta cu un contact la PNTCD Bacau?

  16. taranist,de Maramures Says:

    Domnul M.P Milut,are obligatie morala sa revina in fruntea partidului ,atunci majoritate membrilor vor fi langa el.

    • marian Says:

      Milut este expirat.

      • taranist pragmatic Says:

        Asa expirat ,cum este, PNTCD Calarasi are 2 consilieri judeteni,primar de municipiu,primar de comuna, si 34 de consilieri locali!

    • taranist pragmatic Says:

      Greu de crezut ca M.P.Milut isi va depune o candidatura in viitorul apropiat,dar se pare ca a fost tot timpul langa PNTCD.

  17. Ioan Balan Says:

    Domnule Claudiu Minea,
    Eu va pot ajuta! Numele meu e Ioan Balan si fac parte din organizatia Bacau.
    Mobilul meu e: 0722648207 si astept sa ma sunati.

    Felicit pe toti acei taranisti care sunt alaturi de trupul sanatos al PNTCD, daca vom fi uniti, impostura pavelesco-moista nu are nici cea mai mica sansa!
    In noi toti sta si unificarea si viitorul PNTCD, sa „stricam jucariile” acestor neaveniti, traseisti de profesie, care de cand au fost acceptati in casa noastra PNTCD au produs numai rau!

    Numai bine tuturor!

    • taranist pragmatic Says:

      D-le Ioan Balan, „jucaria” de la Bacau inseamna 4 consilieri locali.Ce-ati mai putea „strica”?

  18. Ioan Furtuna Says:

    Frati national-tãrãnisti,
    desfid pe toti infumuratii din preajma uzurpatorului Victor Ciorbea care se cred ca fãcând parte din “trupul sãnãtos” al PNTCD si care-si spun cã sunt “coloana vertebralã” a PNTCD… Sunt fostii anecedisti din intâia dezbinare Ciorbea, dimpreunã cu fostii secu’-ureristi ai plãsmuirii pepecediste…conceputã de iudele Ciuhandu &Talpesh, in laboratoarele din Timisoara! Acum, toti aceia, tin aproape!
    Bine-cunoscut este lotu’ iudei-Ciuhandu: mocârtanu’ transhumant Ioan Balan, petreusii septenali Beuca&Siman, gastro-sirena web Daniela, “aflã’n treabã” – Ioan Morariu, lupu’ pansiv-moralist Grabowski, tobosaru’ klingonianului – Sicoe, yesman-ul Marean cel smecher etc… Ei sunt coloana a 5-a – “nevertebrata” – din PNTCD, infiltratã in timp, in “trupul sãnãtos” al PNTCD. La judecata posteritãtii cu ei… condamnati la noroaiele din santurile tenebroase ale partidului!
    Organizarea unor periodice incantatii colective (precum cele din sept. 2009 si din 18 iunie 2011) se constituie intr-un izvor de puseuri identitare pro national-tãrãniste, intru exorcizare si contrabalansare a ciuhandescului demers de funestã amintire, acea “arãtare a adevãratei fete” din 6 martie 2005.
    Ipostaza epifanicã a klingonianului Victor Ciorbea s-a tot consumat prin “esecele” repetate de la ultima-i aparitie din spuma mãrii… cea din octombrie-noiembrie a lui 2010!
    Ioan Furtunã http://nelufurtuna.blogspot.com/2011/07/slava-basescului-conducator-de-cptrache.html
    P.S. S’o creadã el, prostãvanu’nfumurat Balan, cã am fost acceptati in PNTCD, de el si de ciracii din preajma lui… cei care-au desantat din avortonu’ ppcd in prãdatu’ PNTCD!

  19. cristi Says:

    Taranistule pragmatic,tu stii cum de a reusit sa aiba filiala PNTCD-Calarasi un primar de municipiu (la Oltenita)?Simplu,AU FOST AJUTATI DE PNL.IN 2008 PNL-Calarasi a facut alianta cu filiala locala a taranistilor de acolo si asa a ajuns unul de-al vostru primar.Acum observ ca primarului respectiv ii curg balele dupa pedelici.Da nu-i problema,la anul in Calarasi nu veti mai avea nimic,nici primari,nici consilieri locali fiindca USL-va lua TOT in judetul respectiv (probabil vor mai prinde pedelicii vreo cateva functii in rest totul va fi luat de USL).In 2012 nerecunoscatorul de primar al Oltenitei impreuna cu toata gasca de nespalati ce paraziteaza PNTCD-Calarasi ,impreuna cu prietenii lor,pedelicii si unepereii vor fi aruncati la cosul de gunoi al politicii romanesti.

    • taranist pragmatic Says:

      Cristi sunt de acord , la Calarasi a fost o colaborare buna cu PNL. Dar acum PNL are alt drum.USL este coagulat deocamdata doar de spiritul antibase,cand vor trebui sa colaboreze practic ( la alegeri) nu stiu daca entuziasmul tau va fi acelasi. PNTCD are probleme, dar nu mai poate cobora mai jos de unde este, urmeaza urcusul. Si te rog sa iei aminte: un PNTCD consolidat si cu mesaj clar ,de dreapta, va injumatati voturile PNL-ului!

  20. taranist pragmatic Says:

    RUGAMINTE PENTRU TOTI TARANISTII …INDIFERENT DE EPITETELE CARE SI LE ATRIBUIE… Cu scuzele ce se impun, fiindca unele idei le repet, va rog sa va intoarceti in timp si sa analizati IAR SI IAR istoria postdecembrista a PNTCD. Eu am sa va punctez cateva idei d-voastra puteti cauta si amanunte.
    Transferul de putere in PNTCD, dupa 1989, s-a facut pasnic , prin cedarea conducerii in momentul in care presedintii in functie considerau ca nu si-au realizat proiectul politic.
    Pot sa infirme acest fapt domnii Diaconescu, Marga, Ciuhandu, Ciorbea, Milut? Nu…N-am auzit niciun presedinte demisionar ca nu ar recunoaste echipa care i-a succedat.Lucrurile au fost evidente si asumate de fiecare presedinte demisionar.Astfel, fiecare presedinte nou ales impreuna cu echipa sa, au primit legitimitatea statutara prin votul congresului si legitimitate morala prin acceptarea rezultatelor din partea fostei echipe de conducere. Urmand traditia postdecembrista dl.Pavelescu si-a anuntat retragerea din functia de presedinte, convocand congres pe data de 9 iulie 2011(amanat la aceasta data si pe buna dreptate…),recunoscand totodata esecul proiectului de unificare a tuturor opiniilor taraniste.
    Multi taranisti nu vor sa accepte ca s-a creiat un precedent deosebit de periculos prin asa zisul congres din septembrie 2009 , in urma caruia Radu Sarbu s-a proclamat Presedinte PNTCD. Urmarile nu s-au lasat asteptate prea mult,astfel ca in ianuarie 2011, dupa acelasi tipar are loc asa zisul Congres, unde Moiescu se proclama Presedinte. Ideia ca un “Congres al unificarii” ar fi solutia este falsa.Un astfel de Congres n-ar face altceva decat sa aduca legitimitate actiunile secesioniste si deztabilizatoare de pana acum, viitorul fiind deschis unor noi astfel de “oportunitati” pentru toti cei care se cred legitimati sa ia puterea in partid.
    Raman la parerea ca sigura de limpezire a partidului este Justitia, chiar daca este cea mai inceata si anevoioasa cale.

  21. Ioan Furtuna Says:

    Esti o jigodie pesedisto-liberalã, jivinã smecherã, Mareane! La Ilici Ilicescu, criminalu’ României ante si post-decembriste esti slugoi impreunã cu toti ciorbistii lui Verdet si-ai partidului muncitoresc… te-ai rãtãcit in PNTCD…. DU-TE IUDÃ, IN IAD CU CIUHANDU!

  22. Blog Filmulete Says:

    DOMNULE FURTUNA de ce santeti as de rau DOMNUL CIORBEA a frofesat avocatura asta ia placut dumneavoastra il faceti **SECURIST* nu numai atat ai dati si porecla daca omului asta ia placut asta a facut** iar eu cred ca santeti as de inversunat pentru ca sinteti dat la spate**iar proverbul Romanesc spune ASA Semeni Vint culegi VIJELIE ca Numele va e deja *FURTUNA*** Succes*PNTCD** Sustin Victor Ciorbea**

  23. Ioan Furtuna Says:

    Domnul Ciorbea, dimpotrivã, a „:frofesat” procuratura si i-a `incriminat pe cei care furau un stiulete de porumb de pe câmpiile patriei. Avocatura o profeseaza de fo’ câtiva anisori… cam cât are vechime in PNTCD… Structura lui de stânga nu se mai potriveste cu ceea ce-ar trebui fãcut pentru România de astãzi.
    Pãlãria de presedinte al PNTCD nu l-a prins deloc pe Victor Ciorbea, atunci, intre 2002 si 2004, cãnd era la cârma unui intreg partid si nu doar al unei treimi dintr-o factiune… precum astãzi!
    Din punct de vedere al legalitãtii a ceea ce conduce el astãzi numai voi stiti: coloana a 5-a din PNTCD, avându-se in vedere cã si’n actuala componentã il aveti pe cel care s-a strãduit sã disparã PNTCD in 2005-2006: iuda-Ciuhandu&camarila!
    De partea noastrã il avem pe Dr. Lucian Orãsel, cel cãruia ii datorãm cu totii dãinuirea PNTCD si, cu ajutorul domniei sale, revenirea in fortã pe ringul luptei politice parlamentare.
    Am un optimism chiar debordant si nu mã simt deloc dat la spate. Asta nu exclude insã, inãbusirea sperantelor mele, ca cei vinovati sã plãtescã in functie de gradul de vinovãtie fatã de partid. Vor dispãrea astfel cârtitele roshii din PNTCD!

  24. Blog Filmulete Says:

    DOMNULE FURTUNA pentru mine acest Partide Sfint exact ca si optimsmul Dumneavoastra sincer** dar nu TIORBEA incrimina pe cei care fura un stiulete de pormb cI ANTON LUNGU fostul secretar si primar al Orasului BRAILA sincer il cunosteti *iar la un vitor Congres daca se uneste toate organizatile intru-n PNTCD unic si se va vota Presedint LUCIAN ORASEL tot respectu si in binel Partidului

  25. taranist pragmatic Says:

    RUGAMINTE PENTRU TOTI TARANISTII …INDIFERENT DE EPITETELE CARE SI LE ATRIBUIE… Cu scuzele ce se impun, fiindca unele idei le repet, va rog sa va intoarceti in timp si sa analizati IAR SI IAR istoria postdecembrista a PNTCD. Eu am sa va punctez cateva idei d-voastra puteti cauta si amanunte.
    Transferul de putere in PNTCD, dupa 1989, s-a facut pasnic , prin cedarea conducerii in momentul in care presedintii in functie considerau ca nu si-au realizat proiectul politic.
    Pot sa infirme acest fapt domnii Diaconescu, Marga, Ciuhandu, Ciorbea, Milut? Nu…N-am auzit niciun presedinte demisionar ca nu ar recunoaste echipa care i-a succedat.Lucrurile au fost evidente si asumate de fiecare presedinte demisionar.Astfel, fiecare presedinte nou ales impreuna cu echipa sa, au primit legitimitatea statutara prin votul congresului si legitimitate morala prin acceptarea rezultatelor din partea fostei echipe de conducere. Urmand traditia postdecembrista dl.Pavelescu si-a anuntat retragerea din functia de presedinte, convocand congres pe data de 9 iulie 2011(amanat la aceasta data si pe buna dreptate…),recunoscand totodata esecul proiectului de unificare a tuturor opiniilor taraniste.
    Multi taranisti nu vor sa accepte ca s-a creiat un precedent deosebit de periculos prin asa zisul congres din septembrie 2009 , in urma caruia Radu Sarbu s-a proclamat Presedinte PNTCD. Urmarile nu s-au lasat asteptate prea mult,astfel ca in ianuarie 2011, dupa acelasi tipar are loc asa zisul Congres, unde Moiescu se proclama Presedinte. Ideia ca un “Congres al unificarii” ar fi solutia este falsa.Un astfel de Congres n-ar face altceva decat sa aduca legitimitate actiunile secesioniste si deztabilizatoare de pana acum, viitorul fiind deschis unor noi astfel de “oportunitati” pentru toti cei care se cred legitimati sa ia puterea in partid.
    Raman la parerea ca singurul mod de limpezire a partidului este Justitia, chiar daca este cea mai inceata si anevoioasa cale.

  26. Marius Says:

    si Pavelescu convoca doua congrese in acest an si le revoca in ultima saptamana…si asta-i un om politic serios d-le Furtuna.

  27. Ioan Furtuna Says:

    Protagonistii sabotãrii, fãrâmitãrii si demolãrii PNTCD

    Ca si infiltrat in PNTcd, incã din 1995, via PNL, Ion Beuca este printre protagonistii sabotãrii si demolãrii partidului, prin folosirea numelui acestuia in negocieri rusinoase si chiar umilitoare de-a lungul timpului, cu lideri din PSD, PDL, PRM si PC, partide de sorginte FSN /PCR /PMR /PCUS /Ilici Iliescu /Ceausescu /Dej /Stalin /Lenin. Este consilier PNTCD din 1996 (oportunist fugit/detasat de la greul din PNL-ul fãrâmitat de-atunci) si-a profitat de toate onorurile partidului pe care continuu l-a cãlãrit, l-a batjocorit si l-a trãdat. Alãturi de Siman, in septenalul lor glorios, acesta a urzit – impreunã cu Ciuhandu, Radu Sârbu si cu Ciorbea – mai intâi schimbarea denumirii partidului, apoi alianta violetã de la 1 decembrie 2009 si de curând impunerea lui Ciorbea, ca unicã variantã la presedintia PNTCD. Nu s-au zvântat bine hârtiile din 18 iunie cã ciorbistii au si inceput inchinãciunea mini-factiunii cãtre USL… previzibil, incepând cu ziua aniversãrii republicii iliesciene din 2009!
    O parte din jurul lor sunt asemenea stãpânilor si, niciodatã nu vor accepta o altã configuratie la vârf, in afara celei concepute de acestã veritabilã „Coloana a V-a”, in aceleasi „laboratoare experimentale”, cu-aceleasi sibile securistice pe margini.
    Dupã „fantasiile” acestora din ultimii ani, cu ei partidul s-ar risipi de-aiurea… Nu se mai poate merge pe mâna acestor trãdãtori si vânãtori de sedii, dovediti cu vãrf si indesat, prin „datu’ aramei pe fatã” in 6 martie 2005! Puteau de-atunci sã-si facã partidu’ mult visat – ppcd ot urr – dar… sedii peste tot, de unde?! Asadar, pe „lideri” trebuie sã-i izolãm… sã se pãcãlescã mai departe intre ei si sã se fãrâmiteze cât le va fi vrerea… Sã-i lãsãm sã-si aleagã mireasa… Albã-ca Zãpada, mult visata si tare trâmbitata!!
    Astfel, eventuale negocieri cu acesti sabotori ai partidului, nu sunt deloc recomandate. Dimpotrivã, acum este acceptabilã si fezabilã doar reintoarcerea simplilor membri „la matcã”, individual. In acest context vã anunt cã, incepând de ieri, doamna Maria Alexandrescu si domnii Alexandru Bejan, Marian Popa, Mihai Gutanu, s-au intors si s-au reinscris, ca simpli membri, la sediul PNTCD din b-dul Carol I nr. 24.
    Unirea partidului este posibilã acum numai in gruparea unde-i si Dr. Lucian Orãsel, salvatorul partidului de la tentativa nereusitã (din 2005-2006) de schimbare a numelui si de ingropare definitivã a PNT-ului pentru care au suferit si s-au jertfit sute de mii de national-tãrãnisti, impreunã cu cel care-a luptat pentru scãparea lui de la disparitie!
    Lucian Orãsel nu va inchina nicicând partidul USL-ului, PDL-ului sau UNPR-ului! Va rãmâne chezãsia neatârnãrii PNTCD si se va lupta pentru revenirea la un statut al partidului care sã garanteze revenirea la principiile de bazã ale partidului, la adevãrata lui democratizare, pentru asigurarea de alegeri uninominale si desfiintarea clanurilor din PNTCD.
    Avându-se in vedere cã domnii Ion Diaconescu si Nicolae Galbeni impreunã cu surorile Coposu au girat adunarea din 18 iunie 2011, stiind cã acolo este preacinstit, in continuare, iuda-Ciuhandu, creierul urzirii congresului din 6 martie 2005 si cã printre liderii propusi acolo erau si fosti activisti comunisti de seamã – care au persecutat PNT – unul dintre ei (Apostatu), la data de 7 mai 2011, declarând cã nu va lãsa partidul pe mâna puscariasilor politici, este de neinteles cã i-au sustinut la conducerea PNTCD si nu s-au gândit o clipã sã propunã un fost detinut politic, asa cum a fost insusi Seniorul Coposu.
    Eu nu mai am incredere in buna lor credintã fatã de PNTCD si fatã de inaintasii martiri. As fi preferat sã-i cred doar senili si nu drept trãdãtori ai lui Iuliu Maniu, Ion Mihalache, Corneliu Coposu si-ai PNTCD… Relatiile dintre surorile Coposu si fratele lor s-au rupt, fatalmente, pentru totdeauna! Niciunul dintre cei mentionati mai sus – care intrunesc calitatea de puscariasi politici – n-au demonstrat (atunci in 18 iunie, acolo) prin atitudine… fermitate anticomunistã!
    Inchei rememorând niste versuri ce-au fost rostite, cândva la o adunare, de cãtre Seniorul Coposu:
    “ De ni s-ar scula strãmosii
    Sã ne vadã toti codosii,
    Fãr’a zice un cuvânt,
    Ar intra iar in mormânt!”

    Ioan Furtunã

    http://nelufurtuna.blogspot.com/2011/07/protagonistii-sabotarii-faramitarii-si.html

  28. Marius Says:

    de ce mintiti …numai Popa de la Galati a tradat , de restul nici vb ca sa il sutina pe, Pavelescu sau pe anonimul Orasel.

  29. Ioan Furtuna Says:

    Sunt date sigure, confirmate in Carol 24, din data de 09.07.2011… la apus de soare!
    Azi s-ar putea sã fie mincinoase… adicã sã se fi intors cu cãciulitza parcatã in mânutze alti fii rãtãcitori… nu pentru Pavelescu ci, pentru Lucian Orãsel si Radu Vasile…
    Zãu!!
    http://nelufurtuna.blogspot.com/2011/07/protagonistii-sabotarii-faramitarii-si.html

  30. Marius Says:

    haideti d-le Furtuna , ca multe ati mai spus dv si pana la urma nu s-au adevarit …ati dezinformat pana la urma … si cum e la sediul din Carol 24 d-le Furtuna , ieri am intrat pana acolo sa beau un pic de apa ca imi era f sete si apa nu era la robinet , cand am vrut sa aprind lumina la baie , nu era curent …si din cate am inteles nici gaze nu mai exista , dar nu-i problema pana la iarna mai este nu?…si m-am pus in fund pe scari si mi-am zis : pai Pavelescu , Radu Vasile si marele taranist ORASEL nu sunt in stare sa intretina un amarat de sediu , atunci cum vor sa conduca un partid ?…mai ales Pavelescu care a convocat doua congrese si pe care le-a anulat in ultima saptamana …asta da conducator , nu dl Furtuna

  31. marian Says:

    In momentul de fata domnul Victor Ciorbea este liderul de necontestat al PNTCD.

  32. Ioan Furtuna Says:

    Marius,
    reprosându-mi atâtea, inseamnã cã totusi incepi sã mã pricepi… si sã dai semne de-o colaborare viitoare, in termeni chiar amicali.
    Oricum, semnul abandonului moiescian a fost reconfirmat la CNC-ul din 9 iulie, in cuvântul lui Marian Popa, care a remarcat incã mai de pe la’nceputul colaborãrii lui cu Eugen Moiescu, cã acesta nu prea avea incãltzãri de lider „asezat”, pe propriile-i picioare (“pantofii cam scofâlciti!”) si cã Liviu Iane a cam mintit, in stilul sãu “boem”, a la Bonnie & Clyde… dupã cum bine l-am mirosit si eu, putin mai demult, odatã cu intrarea lui fortatã in PNTCD… prin efractie!

  33. Ioan Furtuna Says:

    Autistule, Mareane,
    du-te si miaunã pe blog la piticu’ de Maramu!! Te plãteste bine klingonianu, smechere??!

  34. Florian Says:

    Lasati-l pe domnul Furtuna sa se descarce deoarece furtuna cum vine asa si dispare,inca putin si va fii dezastrul in jurul lui

  35. taranist pragmatic Says:

    RUGAMINTE PENTRU TOTI TARANISTII …INDIFERENT DE EPITETELE CARE SI LE ATRIBUIE… Cu scuzele ce se impun, fiindca unele idei le repet,dar… va rog sa va intoarceti in timp si sa analizati IAR SI IAR istoria postdecembrista a PNTCD. Eu am sa va punctez cateva idei, d-voastra puteti cauta si amanunte.
    Transferul de putere in PNTCD, dupa 1989, s-a facut pasnic , prin cedarea conducerii in momentul in care presedintii in functie considerau ca nu si-au realizat proiectul politic.
    Pot sa infirme acest fapt domnii Diaconescu, Marga, Ciuhandu, Ciorbea, Milut? Nu…N-am auzit niciun presedinte demisionar ca nu ar recunoaste echipa care i-a succedat.Lucrurile au fost evidente si asumate de fiecare presedinte demisionar.Astfel, fiecare presedinte nou ales impreuna cu echipa sa, au primit legitimitatea statutara prin votul congresului si legitimitate morala prin acceptarea rezultatelor din partea fostei echipe de conducere. Urmand traditia postdecembrista dl.Pavelescu si-a anuntat retragerea din functia de presedinte, convocand congres pe data de 9 iulie 2011(amanat la aceasta data si pe buna dreptate…),recunoscand totodata esecul proiectului de unificare a tuturor opiniilor taraniste.
    Multi taranisti nu vor sa accepte ca s-a creiat un precedent deosebit de periculos prin asa zisul congres din septembrie 2009 , in urma caruia Radu Sarbu s-a proclamat Presedinte PNTCD. Urmarile nu s-au lasat asteptate prea mult,astfel ca in ianuarie 2011, dupa acelasi tipar are loc asa zisul Congres, unde Moiescu se proclama Presedinte. Ideia ca un “Congres al unificarii” ar fi solutia este falsa.Un astfel de Congres n-ar face altceva decat sa aduca legitimitate actiunile secesioniste si deztabilizatoare de pana acum, viitorul fiind deschis unor noi astfel de “oportunitati” pentru toti cei care se cred legitimati sa ia puterea in partid.
    Raman la parerea ca sigura cale de limpezire a partidului este Justitia, chiar daca este cea mai inceata si anevoioasa cale.
    LUCRURILE STAU ALTFEL : Cineva,cu ochi de viezure, urmareste replicile pe care taranistii, patimasi, le schimba de ani buni!… Dar acest cineva, nu este mahnit!… Zambeste mefistofelic, in barba!… Satisfactia radiaza pe chipul lui bonom, de primar…,ca la stadiu de primar a ramas ! Presedinte al PNTCD nu a reusit sa fie, iar teama cea mare care il roade de ani buni este ca drumul pe care l-a ales sa nu fie cel gresit … Ati ghicit , primarul se chiama Ciuhandu! Cel care tine taranistii dezbinati de foarte multi ani! Mai precis de cand a fost binecuvantat de Ion Diaconescu! TARANISTII CU BUNE INTENTII AR FI BINE SA-SI PUNA O SINGURA INTREBARE:
    “CINE A HOTARAT CONDUCEREA PNTCD DUPA 2000?”…CONGRES DUPA CONGRES?

  36. cristi Says:

    Taranistule pragmatic,Ciuhandu a avut un cuvant hotarator in desemnarea sefilor PNTCD de dupa 2000 FIINDCA E DE DEPARTE CEL MAI PUTERNIC LIDER TERITORIAL PE CARE IL ARE PARTIDUL.DIN,96 INCOACE A CSTIGAT INCA DIN PRIMUL TUR PRIMARIA UNUIA DINTRE CELE MAI MARI SI MAI PROSPERE ORASE ALE TARII,TIMISOARA.IAR ACEST LUCRU L-A FACUT CAM DE UNUL SINGUR,NEAVAND UN PARTID PUTERNIC IN SPATELE LUI.Voi cei care il criticati nu sunteti decat niste pigmei politici nesemnificativi.Nu sunteti decat invidiosi pe succesul pe care il are domnul Ciuhandu in alegeri.Daca ar fi trecut de partea voastra,a moisto-pavelistilor,ce v-ati mai fi bucurat.Numai ca G.Ciuhandu e un taranist adevarat si el nu va fi de acord in veci cu planul moisto-pavelist de vanzare a PNTCD-ului catre PDL si UNPR.

  37. Blog Filmulete Says:

    CRISTI de acord cu tine se vo convinge moisti si pavelisti cat de curind iar in alegeri singuri si vom INVINGE** PNTCD-ul va dainui de-a PURUREA

  38. GIGI DINESCU ARGES Says:

    SINGUTUL CARE A BAGAT BANI LA PNTCD,SI MAI BAGA SI ACUM,ESTE M.P.MILUT,CIORBEA,CIIHANDU,SI ALTI AU LASAT PNTCD-UL DATOR VANDUT,DECI CONCLUZIE.
    -CINE E ADEVARATUL TARANIST,CARE VREA PARTIDUL IN PARLAMENT.
    1)-cirbea
    2)-ciuhandu
    3)-moiescu

    SAU ECHIPA LUI MILUT,CONDUSA DE RADU VASILE.
    VA ROG SA RASPUNDETI,TARANISTI.

Comentariile sunt închise.


%d blogeri au apreciat asta: