Dincolo de bun-simţ

Deşi sunt extrem de ocupat cu multe alte treburi în afară de politică, voi încerca să tratez astăzi fie şi pe scurt, un subiect cât se poate de actual, cel al dezinformării voite sau involuntare din dragul nostru partid. Am fost informat că pe un blog de-al unui coleg al nostru, un “politician” ce se vrea lider judeţean deşi cu greu struneşte limba română, a ataşat un comentariu în care susţine sub cuvânt de activist că eu împreună cu alţi câţiva colegi am fi fost prezenţi la data de 17 martie a.c. la sediul partidului (GIGI DINESCU ARGES Says: OK bun,si atunci de ce pe 17,martie,dnii.POPA.CHESOI, IANE. VERES +MONICA TOMA au fost la bucuresti la sediul central sa negocieze cu PAVELESCU, revenirea in partiddar ATENTIE,pe aceleasi FUNCTII,raspunsul lui PAVELESCU A FOST CLAR,pot sa revina in partid,dar fara FUNCTII, eu ii inteleg, ca au fost inselati si ademeniti de dolaraie lui MOIESCU,dar nu ii mai accept,cine tradeaza odata va mai trada) pentru a negocia cu Pavelescu o întoarcere a noastră pe poziţiile iniţiale, sub comanda sa. Lăsând la o parte nesimţirea de a arunca asemenea minciuni între colegii noştri şi impertinenţa de a-i considera pe toţi oportunişti, doresc să clarific o dată pentru totdeauna relaţia mea actuală cu minusculul grup rămas în jurul lui Pavelescu precum şi cu expiratul preşedinte al PNŢCD. Încă din săptămâna premergătoare Congresului din 29 ianuarie, relaţiile mele de lucru cu Aurelian Pavelescu au încetat să mai existe, de atunci lipsind cu desăvârşire orice dialog între noi, fără posibilitate de reabilitare, şi asta nu din dorinţa lui Pavelescu ci din a mea. Nu am avut contact cu niciunul dintre cei 10-20 de oameni rămaşi cu Pavelescu şi nici nu doresc să am, personal considerând că cei care nu recunosc majoritaţile nu au ce căuta în viaţa politică, poate nici măcar într-o societate democratică. Mai mult decât atât, demnitatea mea de bărbat nu-mi poate permite vreodată să recunosc ceea ce am negat din convingere şi fără a fi stimulat în vreun fel, aşa cum afirma agramatul comentator că aş fi fost(atenţie domnule Dinescu!), şi anume funcţia inexistentă a unui politician de duzină. Aşadar, mai bine lipsit de grijile unor zile grele în politică decât sprijinind un om în care nu mai cred şi de la care nu am nimic a învăţa. E clar domnule Dinescu? Dacă e clar, vă rog să nu mai minţiţi la comandă sau din necunoaştere, şi vă mai rog să vă feriţi a vă mai dori funcţii la PNŢCD până nu învăţaţi minima exprimare în scris. În data de 17 martie am fost în Braşov şi vă informez că începând cu 29 ianuarie 2011 mi-a fost interzis accesul în sediul central al partidului, situaţie ce urmează a fi reparată în curând şi nu în 2012, aşa cum sunteţi minţit şi minţiţi sau nădăjduiţi. Era să uit să precizez că adevărata ştampilă a partidului se află chiar în acest moment în posesia mea, cea a lui Pavelescu fiind anulată de către Congresul partidului, la fel ca şi funcţia idolului dumneavoastră.

Am ţinut să precizez toate aceste lucruri doar pentru a face lumină în ceea ce mă priveşte, pe colegii mei îi las s-o facă singuri şi vă vor spune acelaşi lucru. Niciunul dintre noi nu va recunoaşte ceea ce nu există, mă refer la funcţia lui Pavelescu sau la partidul său. Pentru a fi şi mai clar, îi mai transmit o dată ceea ce i-am mai spus, reunificarea o vom face noi, naţional-ţărăniştii creştin-democraţi, turiştii politic nu au ce căuta în ecuaţie. Vă salut, mulţumesc.

Daniel Vereș

Etichete: ,

2 răspunsuri to “Dincolo de bun-simţ”

  1. marian Says:

    Domnule Veres faceti reunificarea PNTCD cit mai curind pentru ca timpul trece.Este pacat ca PNTCD sa ramina divizat,intilnitiva si rezolvati cit mai curind aceasta problema.

  2. ani.vrinceanu Says:

    OOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!
    si cred ca am spus tot!

Comentariile sunt închise.


