Ilegalişti în ţara proceselor

Te pârăsc la nenea judecătorul, băăi!

Aflu fără mirare că ieri am fost dat în judecată, alături de alţi trei colegi, pentru că am îndrăznit să nesocotesc dorinţa fostului preşedinte al PNŢCD de a amâna Congresul statutar şi legal de sâmbătă. Lăsând la oparte hilarul situaţiei, mă întreb la modul extrem de serios dacă Pavelescu mai judecă sănătos sau dacă mai cunoaşte măcar decent articolele din statutul partidului şi legile la baza cărora stă acest statut. Dacă luăm în calcul tot ceea ce s-a întâmplat încă de la începutul discuţiilor despre Congres şi paşii ce vor urma, vom constata fără echivoc că aproape toţi aceşti paşi au fost făcuţi chiar de către Pavelescu, cel care a uitat până şi să rezilieze contractul semnat de el pentru sala în care s-a ţinut Congresul. Cum crede el că poate justifica tentativa de amânare a Congresului, numai el ştie, dar eu mă tem că se va face de mare râs când vor afla şi judecătorii de jalnicul mod în care a căutat şi caută să iasă dintr-o situaţie creată chiar de el. Eu sunt foarte liniştit şi aproape sigur că o să primesc daune pentru timpul pierdut prin tribunale. Colacul său de salvare se pare că se va desumfla în curând iar Partidul Poporului se va îmbogăţi cu un nou membru.

Este foarte deranjant modul în care înţeleg unii să facă pace în partid şi parcă nicicând nu am fost mai aproape să ne dezbinăm din nou. Presa interesată de scandal, şi probabil şi de dispariţia noastră, tratează subiectul Congresului de sâmbătă cu ironie ieftină, spunând că acolo au fost prezenţi pseudo-membri ai partidului, insultând astfel orice membru delegat legal şi statutar la acel eveniment. În ceea ce mă priveşte, am curajul să jur în faţa oricărei instanţe că acolo au fost prezenţi doar delegaţii aleşi de către Comitetul de Conducere judeţean Braşov, printre cei delegaţi aflându-se nu mai puţin de şase consilieri locali ai partidului, şi pot dovedi cu documente. Să conteşti la grămadă, fără a ţine cont de o realitate evidentă, a prezenţei celor 55 de membri CNC împreună cu delegaţii lor la acest Congres, este lipsit de bun-simţ şi aproape nebunesc. Dar aceste lucruri nu vor mai conta după marele Congres al reîntregirii familiei PNŢCD şi mă rog Domnului ca aşa să fie. Vă anunţ în avanpremieră că nu mă voi crampona de nicio funcţie de conducere la nivel naţional şi voi respecta decizia delegaţilor care vor alege statutar şi legal noua echipă. Poate aşa se va face linişte şi vom reuşi să ne atingem scopul, acela de a intra în Parlament, după izbânda unor alegeri locale cu mari şanse.

Transmit rugămintea mea tuturor celor care vor fi prezenţi la Sighet să dea dovadă de toleranţă şi înţelepciune, pentru a evita orice conflict sau escaladare a evenimentului comemorativ la care vom asista cu toţii. Este un moment unic al ultimilor ani şi trebuie, este obligatoriu, să nu-l ratăm. Indiferent de orgolii sau interese, fraţii se pot împăca oricând, şi aşa trebuie să se întâmple. Dumnezeu să ne lumineze mintea şi calea, la El ne este nădejdea! Vă salut, mulţumesc pentru vizite.

Doamne ajută !

Daniel Vereș

Primvicepreședinte PNȚCD

Etichete: ,


