Aurelian Pavlescu – Președinte PNȚCD – Mesaj politic

Dragi țărăniști, ne aflăm, din nou, la răscruce. Vom alege și mâine, din nou, între confruntare și unitate. Până acum am ales, se pare, numai calea greșită. Putem ieși din acest ciclu absurd?

Trebuie să recunoaștem, cu toții, că suntem responsabili. Nu vreau să vorbesc despre alții, ci despre mine. Privind retrospectiv, recunosc și îmi asum propria responsabilitate. Un joc al pasiunii, un joc al disperării în numele unui ideal pe care l-am dorit atins.

Sunt convins acum ca Acordul Politic pentru Unificarea PNȚCD, pe care l-am semnat alături de dl. Prim-ministru Victor Ciorbea, încuviințat de Președintele de Onoare Ion Diaconescu, este una din puținele variante care au rămas, poate singura. Fără discuție că se putea face mai devreme și este tot atât de adevărat că pericolele, de multe ori, îi unesc pe oameni în bine.

Nu mai este loc și timp nici pentru resentimente, nici pentru lașitate. Când, oare, cuvintele vor fi ca faptele? Eu încerc. Nu vreau nici vendetă, nici glorie.

Îi mulțumesc d-lui Victor Ciorbea pentru deschidere și colaborare. Sper ca efortul uriaș al Președintelui de Onoare să primeasca onorul cuvenit.

Președinte PNȚCD,

Aurelian Pavelescu

Etichete: , , , ,


