Mircea Irimescu, vicepreședinte PNȚCD – completare

Vă rog să-mi îngăduiți să completez informațiile pe care vi le-am transmis în ultima mea scrisoare cu următoarele:

– Nefiind o moțiune a unificării (“aripa” Sârbu a refuzat orice participare la constituirea viitorului BNC), am refuzat să fac parte din lista domnului Moescu; Orice legare a numelui meu de echipa care încearcă să se impună sâmbătă la conducerea “aripii” Miluț este abuzivă.

– Atât congresul cât și CNC-ul programate pe 29 ianuarie curent se fac în condiții inacceptabile pentru un partid democratic. În luarea deciziilor privitoare la aceste importante acțiuni politice din viața Partidului nostru elementul principal l-a constituit lupta pentru putere care se dă la vârf pentru preluarea conducerii PNȚCD. Lipsa de transparență în luarea deciziilor privitoare la viitorul politic al Partidului este de-a dreptul sfidătoare la adresa merituoșilor noștri simplii membrii;

– Nici Congresul și nici CNC-ul de sâmbăta viitoare nu rezolvă ACUM problema reunificării Partidului fiind acțiuni care pot complica existența politică a țărăniștilor (noi procese, întârzierea începerii unei activități politice normale, plecarea unor oameni, degradarea imaginii publice, etc). Din acest motiv nu voi participa la aceste acțiuni. Însă, aștept cu nerăbdare să ne întâlnim cu toții, cât mai curând, la mult doritul CONGRES al UNITĂȚII noastre care nu trebuie să întârzie. Faptul că am pierdut în această săptămână șansa de a reveni un partid unit nu este ireparabil. Se pot îndrepta greșelile până la începutul primăverii.

Vă cer iertare pentru timpul pe care vi l-am răpit și vă asigur de toată prețuirea mea. Bucurii și multă sănătate!

M. Irimescu

 

Etichete: , , ,

Un răspuns to “Mircea Irimescu, vicepreședinte PNȚCD – completare”

  1. taranist Says:

    domnule irimescu sunt un tanar taranist care vrea mai mult ca oricine sa se unifice acest partid, vad ca dumneavoastra postati articole din ambele, sau mai bine zis din toate partile pncd-ului, ceea ce imi place foarte mult, reprezinta cu adevarat o pozitie neutra si manata doar de dorinta de unificare, ultimul asa zis congres organizat de aripa moescu nu a adus nimic nou sub soare…si nici ce facut pavelescu nu a fost foarte bine…
    la ora actuala bataia nu se tine pt sefia pntcd ci pentru bani pe care vor sa ii ia de pe sediul Clemanceau nr 9. vreau sa va rog sa ma contactati daca puteti pentru ca as vrea sa vb cu dumneavoastra si in particular, pueti sa imi lasati un comment la adresa blogului meu prin care sa imi dati niste date de contact ale dumneavoastra. va multumesc pentru timpul acordat si astept raspunsul dumneavoastra

Comentariile sunt închise.


